Manager Generalist - Iasi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager Generalist - Iasi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Controlul calitatii
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 10.01.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm un manager generalist cu atitudine proactivă, spirit de inițiativă și cu abilități antreprenoriale pentru a se alătura echipei din Iași iar pentru reușita în această misiune ai nevoie de:



     • Experientă în coordonare, formare și motivare de echipe mixte;



     • Experientă în initerea, implementarea și coordonarea de proiecte;



     • Experientă în raportarea rezultatelor către top management și propunerea de soluții;



     • Capacitate de analiză, sinteză și interpretare a indicatorilor de performantă / KPI’s ;



     • Cunoștințe de limbă franceză – minim nivel B2 ;



     • Cunoștințe de limbă engleză – minim nivel B2 ;



     • Leadership skills ;



     • Bune abilităti de comunicare și o excelentă capacitate de a stabili relații de afaceri de calitate cu clienții;



     • Eficacitate organizatorică, flexibilitate și  proactivitate ;



     • Cunoașterea de instrumente PC : Excel, Word , Internet.

    Responsabilitati

    În calitate de Manager generalist, principalele misiuni vor fi :



    • Coordonarea și supervizarea activitătilor și proceselor specifice proiectelor alocate, precum  și a echipelor implicate, respectând și punând  în aplicare politicile companiei de orientare către client ; 



    • Coordonarea si gestionarea structurilor interne (tehnice, umane, administrative), respectând politica de optimizare a costurilor ;



    • Utilizarea instrumentelor și politicilor specifice de HR (recrutare, formare, evaluare etc.), având că obiectiv retenția și valorizarea talentelor  în companie ;



    • Dezvoltarea și menținerea relațiilor de business cu clientul extern, în scopul atingerii obiectivelor companiei.

    Alte informatii

    Beneficii :


    • Formare la nivel internațional;


    • Oportunitatea unei cariere, nu a unui job – posibilităti de dezvoltare personală și profesională continuă ;


    • Mediu de lucru dinamic, ce promovează și apreciază provocările și soluțiile inteligente ;


    • Pachet salarial motivant, corelat cu performanțele și potențialul dovedit.