POS Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GfK Romania active.


Vezi toate job-urile POS Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: GfK Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 27.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Our world is changing fast. Consumers, users, and buyers are calling the shots. New things become possible every second. And more complicated, too. Our clients are businesses around the globe. To make the best possible decisions every day, they need to really know what is going on, now and in the future. We don't have a crystal ball, either. But we love data and science and we understand how to connect the two. We care about attention to detail and accuracy. We are digital engineers who build world-class research, powered by high technology. Because people who know best lead the way.

    This is why GfK means Growth from Knowledge.


    Lumea noastră se schimbă repede. Consumatorii, utilizatorii și cumpărătorii folosesc tot ceea ce este nou pe piata. Lucrurile noi devin posibile în fiecare secundă si fiecare secunda devine mai complicată.
    Clienții noștri sunt companii din întreaga lume si pentru a lua cele mai bune decizii în fiecare zi trebuie să știe cu adevărat ce se întâmplă, acum și în viitor. Nu avem o bol de cristal dar ne plac datele și știința și înțelegem cum sa facem legatura intre cele doua. Ne pasă de atenția acordată detaliilor și preciziei. Suntem ingineri digitali care construiesc cercetări de nivel mondial, bazate pe tehnologii de vârf.

    GfK înseamnă Growth from Knowledge / crestere prin cunoastere, iar noi, oamenii din GfK, ajutam clientii sa se dezvolte.

    Cerinte

    Licentă sau studii de licentă in curs � marketing,cibernetica, statistica
    - MS Office - Excel, SPSS, R - mediu
    - Cunostinte de navigare pe Internet � desk research.
    - Limba Engleza si Franceza - avansat
    - Bune abilitati de comunicare, sinteza si analiza;
    - Abilitati analitice si atentie la detalii;
    - Proactivitate, initiativă;
    - Responsabilitate si spirit de echipă;
    - Abilitatea de a lucra si respecta deadline-uri.

    Responsabilitati

    -Este responsabil cu cercetarea de tip audit retail pe unul sau mai multe produse, avand o multitudine de atributii ce tin atat de serviciu clienti cat si de asigurarea calitatii produsului final (verificare,intrepretare si prezentare rapoarte catre clienti).
    - Intelege metodologia cercetarii de tipul audit retail;
    - Intelege produsele si pietele de care se ocupa;
    - Se preocupa si se asigura de calitatea datelor, astfel incat acestea sa fie in linie cu metodologia GfK Consumer Choices si a standardelor impuse de managerul de departament sau a altui superior ierarhic.
    -Verificarea acuratetii, corelatiilor si calitatea datelor din toate rapoartele / analizele speciale.
    - Sa lucrezi îndeaproape cu contactele regionale și locale pentru a te asigura că procesele de producție / livrare sunt respectate și aplicate în mod consecvent si corespunzator în fiecare țară .
    - Intocmirea raportelor/status dupa livrari si organizarea traningurilor cat mai eficient pentru a pastra echipa de management / părțile interesate cu privire la proiect.
    - Implicarea in toate etapele proiectului si insusirea cunostintelor despre tool-uri si procese precum si instruirea noilor veniti si transmiterea cunostintelor
    - Afișarea unui interes deosebit pentru noile dezvoltări sau software, implementarea acestora în termen pentru obtinerea rezultatelor.