Responsabil achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Responsabil achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană dornică să performeze în domeniul achiziţiilor internaţionale cu un spirit comercial dezvoltat.



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:



    - Spirit de iniţiativă, proactivitate, dorinţă de perfecţionare continuă;
    - Bune abilităţi de organizare şi planificare;
    - Bune abilităţi de negociere şi comunicare prin telefon/e-mail;
    - Atenţie la detalii, orientare spre soluţii şi rezultate;
    - Autonomie, bună gestionare a priorităţilor;
    - Cunoştinţe de limbă engleză şi limbă franceză (nivel B1 - B2).

    Responsabilitati

    Oferim oportunitatea dezvoltării unei cariere, în cadrul unui proiect interesant, cu deschidere internațională. Este mediul perfect pentru a utiliza și dezvolta în același timp competenţe lingvistice multiple.
    În calitate de Responsabil achiziţii principalele tale responsabilități vor fi:
    - Dezvoltarea portofoliului de furnizori şi mentinerea unei bune relatii de business cu aceştia;
    - Realizarea și monitorizarea aprovizionării cu materiale și echipamente comerciale pentru lanțul de magazine și platforme logistice ale clientului, în vederea asigurării unui serviciu la standarde ridicate de calitate;
    - Contractarea de furnizori de servicii și utilități pentru asigurarea funcționării activității clientului în cele mai bune condiții;
    - Pregatirea dosarului cu informaţii despre produsele de achiziţionat;
    - Coordonarea proceselor de achiziție pentru toate reperele validate, identificarea soluțiilor optime pentru substituire, negocierea celor mai bune condiții în termeni de eficiență și eficacitate.

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:


    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.