Coordonator Marketing

Angajator: Scoala de Valori
Domeniu:
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Marketing
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Scoala de Valori este o organizatie non-guvernamentala moderna, a carei viziune este transformarea Romaniei intr-o societate bazata pe valori puternice si oameni de caracter. Credem că puterea de transformare a unei societati sta in Educatie si in tineri si de aceea am ales sa ne dedicam adolescentilor din Romania. Ne-am hotarat sa le fim ghid in procesul de construire a caracterului si in cel al descoperirii de sine. Ii ajutăm să se descopere, sa aiba mai multa incredere in ei, onestitate si curaj asupra propriilor alegeri.

    Cerinte

    - Studii superioare de profil comunicare sau marketing
    - Cunoștințe de management organizațional
    - Cunoașterea legislației specifice domeniului audio-vizual
    - Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat
    - Stăpânirea instrumentelor de comunicare și marketing
    - Cursuri speciale: management organizațional, program editare fotografie, Operare PC-Ms Office nivel avansat, experiență în internet browsing, cercetare de piață și segmentare
    - Capacitate de analiză și sinteză
    - Aptitudini de comunicare
    - Gândire strategică și capacitate de analiză și sinteză
    - Abilități de negociere
    - Abilități de management al resurselor subordonate
    - Atenție la detalii

    Responsabilitati

    - Realizarea și implementarea strategiei de promovare a Asociației Școala de Valori
    - Supervizarea producției de materiale de promovare și stabilirea canalelor de comunicare
    - Semnarea contractelor de parteneriate media și cu furnizorii de materiale publicitare
    - Realizarea planului media și supervizarea implementării acestuia
    - Supervizarea actualizării site-ului Asociației Școala de Valori
    - Realizarea bugetului departamentului de Comunicare
    - Coordonarea echipei aflate în subordine având în vedere îndeplinirea sarcinilor asumate
    - Stabilește obiectivele de comunicare anuale ale Asociatiei în colaborare cu echipa de management, și monitorizarea gradului de realizare a acestora
    - Reprezintă departamentul de Comunicare și Relații Publice în relația cu alte departamente ale companiei
    - Identifică oportunități de comunicare și promovare
    - Identifică nevoile de recrutare ale departamentului și participă la selecția personalului
    - Identifică nevoile de instruire ale personalului din subordine și asigură formarea continuă a acestuia