Coordonator Marketing
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Scoala de Valori active.Vezi toate job-urile Coordonator Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro |
Angajator: | Scoala de Valori |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.01.2018 |
Remote work: | On-site |
ȘCOALA DE VALORI este o organizație non-guvernamentală, non-profit, care îi îndrumă pe tineri să-și descopere valorile și să-și antreneze potențialul, astfel încât să-și dezvolte atitudini și comportamente prosociale și sa fie pregătiți pentru viitorul mereu în schimbare.
De 10 ani deschidem drumuri în educație, care au început să se intersecteze și să formeze un ecosistem orientat spre dezvoltarea tinerei generații.
Misiunea noastră este de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor lor vieți.
- Studii superioare de profil comunicare sau marketing
- Cunoștințe de management organizațional
- Cunoașterea legislației specifice domeniului audio-vizual
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat
- Stăpânirea instrumentelor de comunicare și marketing
- Cursuri speciale: management organizațional, program editare fotografie, Operare PC-Ms Office nivel avansat, experiență în internet browsing, cercetare de piață și segmentare
- Capacitate de analiză și sinteză
- Aptitudini de comunicare
- Gândire strategică și capacitate de analiză și sinteză
- Abilități de negociere
- Abilități de management al resurselor subordonate
- Atenție la detalii
- Realizarea și implementarea strategiei de promovare a Asociației Școala de Valori
- Supervizarea producției de materiale de promovare și stabilirea canalelor de comunicare
- Semnarea contractelor de parteneriate media și cu furnizorii de materiale publicitare
- Realizarea planului media și supervizarea implementării acestuia
- Supervizarea actualizării site-ului Asociației Școala de Valori
- Realizarea bugetului departamentului de Comunicare
- Coordonarea echipei aflate în subordine având în vedere îndeplinirea sarcinilor asumate
- Stabilește obiectivele de comunicare anuale ale Asociatiei în colaborare cu echipa de management, și monitorizarea gradului de realizare a acestora
- Reprezintă departamentul de Comunicare și Relații Publice în relația cu alte departamente ale companiei
- Identifică oportunități de comunicare și promovare
- Identifică nevoile de recrutare ale departamentului și participă la selecția personalului
- Identifică nevoile de instruire ale personalului din subordine și asigură formarea continuă a acestuia
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Cybersecurity Services Product Marketing Manager BUCURESTI, | |
Brand Marketing Leader, IBM Consulting Hybrid | |
Global Partner Marketing Development Fund (MDF) Program Manager Hybrid | |
Vezi job-uri similare (125) |
Raporteaza eroarea la