Inginer de sistem teleexploatare

Angajator: Kepler Rominfo
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Actualizat la: 20.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Kepler-Rominfo este unul dintre principalii furnizori de servicii și soluții informatice personalizate din Romania. Cu peste 1000 de proiecte realizate pentru mai mult de 100 de clienți din peste 30 de țări din toată lumea, Kepler-Rominfo oferă cea mai avantajoasă combinație de soluții și servicii, la un nivel înalt de calitate si la prețuri competitive.

    Cu o creștere constantă a cifrei de afaceri, Kepler-Rominfo are în acest moment 300 de specialiști și consultanți software, capabili de a acoperi o gamă largă de necesități tehnice și funcționale.

    Capitalul uman reprezintă factorul estenţial care asigură punerea în practică a acestor concepte. Atrăgând în rîndurile sale pe cei mai buni specialişti, Kepler-Rominfo pune un accent deosebit pe managementul resurselor umane, recrutare riguroasă, motivarea angajaţilor şi stabilitatea personalului.

    Formarea ca specialişti de înalt nivel este susţinută continuu de programele de instruire din cadrul companiei, orientate cu precădere pe specializarea tehnică, managementul calităţii, conducerea de proiect, tehnicile de comunicare şi limbile străine.

    KEPLER-ROMINFO este astăzi una dintre principalele companii de consultanţă şi servicii software din Europa de Est, fiind prezenta cu solutii, servicii si produse proprii in domeniile financiar-bancar, telecomunicatii, distributie etc. si a fost nominalizata in Top 100 mondial al celor mai inovatoare companii de servicii IT si Top 10 al companiilor din Europa de Est, realizate de prestigioasa publicatie CMP Media’s Global Services Magazine.

    KEPLER-ROMINFO este compania românească cu cei mai mulţi Manageri de Proiect certificaţi de prestigiosul institutul american PMI şi este prima societate de servicii software din România certificată ISO9001 de către o companie de audit internaţională (din 1997).

    Cerinte

    CERINTE SPECIFICE

    - Cunostinte de operare si administrare ale sistemelor de operare (WINDOWS, LINUX).
    - Cunostinte de hardware si retele.
    - Cunoasterea limbilor engleza si franceza la un nivel ce permite comunicarea scrisa si orala cu vorbitori nativi ai acestor limbi.
    - Reprezinta un plus cunostintele de operare AS/400.
    - Reprezinta un plus experienta pe un post de suport tehnic.
    - Reprezinta un plus cunostintele legate de baze de date (Oracle sau altele).

    CERINTE GENERALE

    - Competente tehnice conforme cu postul ocupat.
    - Capacitate de a lucra autonom si capacitate de decizie.

    Responsabilitati

    - Asimilarea tehnologiilor folosite si a configuratiei specifice existente la client.
    - Monitorizarea periodica a parametrilor de buna functionare a sistemelor.
    - Tratarea incidentelor care apar conform procedurilor stabilite.
    - Interventia la distanta asupra sistemelor la nivel de sistem de operare si raportarea incidentelor catre client, conform procedurilor stabilite.
    - Propuneri de imbunatatiri ale procedurilor, daca este cazul.

    Alte informatii

    BENEFICII

    - Recunoasterea valorii profesionale: plan de cariera pe care il construim impreuna.
    - Pachet de sanatate Premium Plus
    - Asigurare training pe tehnologii de ultima generatie si pe management de proiect, precum si finantarea certificarilor
    - Proiecte internationale pentru companii din FORTUNE 500.