Inginer de sistem teleexploatare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile KEPLER-ROMINFO SA active.


Vezi toate job-urile Inginer de sistem teleexploatare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: KEPLER-ROMINFO SA
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Actualizat la: 19.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Kepler-Rominfo is a leading Romanian company with multinational presence, providing IT services and solutions to both local and international customers for more than 20 years. Covering a wide range of industries and business verticals and having +1000 completed projects for clients in over 30 countries, Kepler-Rominfo is a sought provider for nearshore and offshore software development, consultancy for top technologies.

    As of the end of 2016, Kepler-Rominfo has become part of the Alten Group - the European leader in engineering and technology consulting.

    We are proud to be here and we invite you to join us!.

    Cerinte

    CERINTE SPECIFICE

    - Cunostinte de operare si administrare ale sistemelor de operare (WINDOWS, LINUX).
    - Cunostinte de hardware si retele.
    - Cunoasterea limbilor engleza si franceza la un nivel ce permite comunicarea scrisa si orala cu vorbitori nativi ai acestor limbi.
    - Reprezinta un plus cunostintele de operare AS/400.
    - Reprezinta un plus experienta pe un post de suport tehnic.
    - Reprezinta un plus cunostintele legate de baze de date (Oracle sau altele).

    CERINTE GENERALE

    - Competente tehnice conforme cu postul ocupat.
    - Capacitate de a lucra autonom si capacitate de decizie.
    - Disponibilitate de a lucra in ture, inclusiv noaptea, in weekend si sarbatori legale, cu beneficii constand in sporuri la salariul de baza.

    Responsabilitati

    - Asimilarea tehnologiilor folosite si a configuratiei specifice existente la client.
    - Monitorizarea periodica a parametrilor de buna functionare a sistemelor.
    - Tratarea incidentelor care apar conform procedurilor stabilite.
    - Interventia la distanta asupra sistemelor la nivel de sistem de operare si raportarea incidentelor catre client, conform procedurilor stabilite.
    - Propuneri de imbunatatiri ale procedurilor, daca este cazul.

    Alte informatii

    BENEFICII

    - Recunoasterea valorii profesionale: plan de cariera pe care il construim impreuna.
    - Pachet de sanatate Premium Plus
    - Asigurare training pe tehnologii de ultima generatie si pe management de proiect, precum si finantarea certificarilor
    - Proiecte internationale pentru companii din FORTUNE 500.