Specialist Resurse Umane si Payroll (contract pe 2 ani)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile MAHLE active.Vezi toate job-urile Specialist Resurse Umane si Payroll (contract pe 2 ani) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | MAHLE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.10.2017 |
Remote work: | On-site |
Împreună punem lumea în mișcare!
Pasiunea noastră pentru tehnologie ne-a ajutat să devenim ceea ce suntem astăzi: un partener de dezvoltare și un furnizor de largă recunoaștere internațională pentru industria de automobile.
Prin spiritul nostru de echipă, la MAHLE dezvoltăm soluții inovatoare pentru mobilitatea viitorului, neutră din punct de vedere climatic. Ne concentrăm pe electromobilitate și pe managementul termic, precum și pe alte domenii tehnologice de reducere a emisiilor de CO2, de exemplu, celulele de combustibil sau motoarele cu hidrogen.
Deja realizăm peste 60 % din cifra noastră de afaceri independent de motorul cu ardere internă al autoturismelor. Până în 2030, se preconizează că această pondere va crește la 75 %.
Sunteți gata să construiți viitorul mobilității împreună cu MAHLE?
Vă invităm să deveniți și dumneavoastră membru al echipei noastre, formată din peste 72.000 de angajați la nivel mondial.Aflați mai multe despre oportunitățile care vi se oferă la MAHLE și dezvoltați-vă cariera.
#MAHLE
#StrongerTogether.
Studii superioare finalizate (de preferat Economie/ Contabilitate)
Curs de Inspector Resurse Umane
Minim 3 ani de experienta pe un post similar
Cunostinte de legislatia muncii si salarizare
Cunostinte de limba Engleza — nivel mediu (Germana — avantaj)
Abilitate de lucru in echipa
Orientare spre rezultat si capacitate de lucru in conditii de stres, in termene fixe
Persoana comunicativa, flexibila, meticuloasa si bine organizata
Completeaza contracte de munca;
Mentine la zi dosarele de personal, cu anexe la contracte, copii dupa documentele personale ale angajatilor, etc;
Intocmeste decizii de incetare a contractelor de munca, acte aditionale si orice alte acte necesare departamentului Resurse Umane;
Intocmeste adeverinte si alte documente care dovedesc calitatea de salariat;
Trimite comanda de tichete de masa catre furnizor;
Opereaza in sistemul de pontaj;
Intocmeste saptamanal si lunar situatii preliminare pentru calculul salarial;
Completeaza si revizuieste bazele de date cu angajati de cate ori este cazul;
Mentine diverse baze de date ale departamentului Resurse Umane;
Ofera suport angajatilor in probleme legate de departamentul Resurse Umane;
Respecta strict termenele impuse pentru inchiderea de luna;
Raspunde pentru acuratetea si corectitudinea actelor redactate;
Realizeaza diverse rapoarte solicitate de conducere/auditori;
Verifica si raspunde pentru corectitudinea datelor din statul de plata.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
STAGII DE PRACTICA IN RESURSE UMANE Aplica fara CV | |
HR Operations Center Specialist (Payroll) - TM Timisoara, | |
Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Resurse Umane Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (15) |
Raporteaza eroarea la