Business Client Support (Call Center Vodafone Bucuresti)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Business Client Support (Call Center Vodafone Bucuresti) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.05.2018
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - ai cunostinte medii de utilizare PC;
    - ai un nivel minim de cunostinte de limba engleza;
    - iti place sa lucrezi in echipa;
    - resposabilitatea si integritatea fac parte din valorile tale;
    - te adaptezi si inveti repede lucruri noi;
    - iti doresti o cariera intr-o companie multinationala.

    Responsabilitati

    - Procesarea tuturor solicitarilor sosite prin canalele de comunicare agreate si rezolvarea acestora in termenul agreat si in maniera politicoasa si eficienta;
    - Asigurarea unui grad inalt de calitate in procesarea solicitarilor primite, conform standardelor de calitate si procedurilor de lucru agreate;
    - Furnizarea de informatii (telefonic sau prin email ) clientilor interni, cu scopul de a oferi sprijin in desfasurarea activitatii acestora;
    - Respectarea normelor de confidentialitate printr-un nivel ridicat de etica si integritate.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Posibilitati reale de dezvoltare profesionala.
    - Pachet salarial ce contine parte fixa si bonuri de masa;
    - Telefon + abonament cu beneficii nationale nelimitate;