Business Specialist with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Business Specialist with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    For our client, a leading global ICT (information and communications technology) solutions provider, we are looking for a passionate Business Specialist with French. The role is open in the Finance Department in a brand new team. The Business Specialist will analyze business operations and find ways to improve them and maximize business. If you want to be part of a great team, we are eager to meet you.

    Requirements:

    - Advanced level of English and French;
    - University degree in Business Management or Accounting or other relevant field;
    - Over 1 year relevant working experience;
    - Strong communication skills;
    - Strong Microsoft Office applications experience especially Excel.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Generate routine or ad-hoc business reports for management;
    - Settle application and business activity ledger;
    - Input reconciliation and verification;
    - Responsible for day to dat business processes including purchase order application, checking and submission;
    - Develop process improvements to enhance business efficiency and effectiveness;
    - Obtain and analyze business data for critical decision making purposes.

    Job Code: 260717AMB