Analist Servicii Client

Angajator: I.FUTURE
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    I FUTURE belongs to a Group of companies with multinational presence across various parts of the globe.
    Our goal is developing individuals by building a strong foundation towards their employable future, supporting both personal and corporate goals.

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    - Experienta de 1-2 ani in departamentul Customer Service poate constitui un avantaj
    - De preferat experienta intr-o companie FMCG
    - Cunostinte Microsoft Office (Excel, Word, Access, Outlook)
    - Cunostintele de operare software (JDE, Siebel, EDI) pot constitui un avantaj
    - Cunostinte obligatorii de Limba Engleza

    Responsabilitati

    - Intocmirea intregului proces specific Customer Service : contactarea clientilor, evidenta preturilor oferite clientilor, procesarea comenzilor,evidenta stocului, emiterea notelor de credit/debit, facturare, supraveghere logistica, incasari
    - Supravegherea urmatoarelor activitati: introducerea comenzilor, supravegherea retururilor si refacturarea acestora in diferitele sisteme de lucru
    - Comunicarea proactiva cu clientii in vederea mentinerii unei relatii solide cu acestia prin tratarea problemelor cu profesionalism si rapiditate
    - Urmarirea reclamatiilor si asigurarea corectitudinii notelor de credit/debit, eliminarea intarzierilor la plata;
    - Sprijinirea departamentelor de marketing, vanzari si financiar printr-o interactiune pozitiva si o buna comunicare pentru a intelege nevoile fiecaruia dintre ele