Inginer suport tehnic L2

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALTEN Romania active.


Vezi toate job-urile Inginer suport tehnic L2 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: ALTEN Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALTEN Romania, part of the international ALTEN Group - with a unique position as Leader in IT & Engineering Consulting, provides support for its clients’ development strategies in the fields of innovation, R&D and IT systems since 1996. The company comprises 2 divisions specialized on its core capabilities: ENGINEERING and IT. These two divisions are: ALTEN TECHNO and ALTEN IT.

    Cerinte

    - Cunostinte SQL si PL/SQL pe baze de Oracle avansat
    - Minim 3 ani experienta in echipe de support level 2, preferabil intr-o companie
    multinationala
    - Minim 3 ani experienta cu sistemele de suport business (CRM, Billing, Collection)
    - Familiar cu arhitectura orientata pe servicii (ESB)
    - Cunoasterea instrumentelor de manipulare date (ETL)

    Responsabilitati

    - Configureaza si intretine aplicatiile IT conform cerintelor de business, inclusiv integrarea acestora prin sistemele de interfatare
    - Dezvolta rapoarte ad-hoc cerute de business, realizeaza investigatii si analize pe baza de incidente; dezvolta la cerere interfete intre bazele de date si alte sisteme
    - Supravegheaza aplicatiile de business in scopul reducerii sau evitarii nefunctionarii acestora; asigura suport de nivelul 2 al aplicatiilor
    - Recunoaste, investigheaza si corecteaza inconsitentele din bazele de date, participa activ la procesul de corectare al erorilor
    - Identifica, documenteaza si comunica cerintele tehnice ale aplicatilor sau a lacunelor in functionarea acestora
    - Ajuta in procesul de testare al modificarilor pe sistemele de business
    - Reviziueste si ofera feedback pentru documentatia creata de alti furnizori de sisteme IT
    - Furnizeaza la cerere informatii privind activitatile zilnice desfasurate, problemele identificate si solutiile adoptate
    - Trateaza clientii interni cu amabilitate si profesionalism.