Training Manager

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Management Trainee
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    - Experienta in managementul echipei;
    - Gandire analitica, capacitate inalta de sinteza si de gestionare a echipei;
    - Abilități de comunicare interpersonală;
    - Studii superioare finalizate.

    Responsabilitati

    - Identificarea și evaluarea necesităților de formare viitoare și actuale;
    - Planificarea, coordonarea si realizarea programelor de training interne si externe;
    - Crearea materialelor de training;
    - Planificarea si organizarea diverselor evenimente in cadrul companiei;
    - Intocmire de rapoarte de activitate;
    - Gestionarea bugetului alocat.

    Alte informatii

    - Traininguri si cursuri de specialitate;
    - Salariu si pachet de beneficii atractiv;
    - Oportunitati de crestere si dezvoltare;
    - Mediu de lucru dinamic.