Do you speak GERMAN? - Brasov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Competence Call Center active.


Vezi toate job-urile Do you speak GERMAN? - Brasov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Angajator: Competence Call Center
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 22.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Be part of the CCC success story!

    CCC is an expanding company focused on outsourcing services.

    With more than 6000 employees at 18 locations in Berlin, Biel, Brasov, Bratislava, Bucharest, Dortmund, Dresden, Duisburg, Essen, Gdansk, Istanbul, Izmir, Leipzig, Paris and Vienna. Competence Call Center offers communication solutions for well-known national and international companies. This makes us part of a future-oriented industry in which every single employee profits from our sustainable development.


    If you believe you have what it takes to join our team,we are waiting for your application! Come check us out!

    You can see our Location from Bucharest by accesing the Youtube link:

    https://www.youtube.com/watch?v=gea4H2zQhWg

    CCC este una dintre companiile de top din Europa care ofera servicii de customer care de cea mai inalta calitate. Cei peste 6000 de profesionisti din cele 18 locatii ale noastre din 8 tari diferite ofera servicii internationale de customer service la cel mai inalt nivel.

    Vrei sa vezi locatia noastra din Bucuresti?
    Acceseaza linkul Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=gea4H2zQhWg

    Cerinte

    - Cunosterea limbii GERMANE la un nivel mediu / avansat
    - Cunoastrea limbii ENGLEZE la un nivel mediu/ avansat
    - Abilitati excelente de comunicare orala
    - Abilitati de operare PC si viteza de tehnoredactare
    - Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii
    - Flexibilitate, stabilitate si spirit de echipa
    - Incredere si proactivitate
    - Dedicare si onestitate
    - Afinitate catre calatorii/ turism
    - Limba engleza constituie un avantaj

    Responsabilitati

    - Preluarea apelurilor de la clientii companiei
    - Oferirea de informatii/ solutii/ consiliere clientilor cu privire la serviciile companiei de transport aerian: airberlin
    - Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de scuritate si protectie a datelor
    - Promovarea produselor si serviciilor companiei

    Alte informatii

    Ce iti vom oferi noi:
    - Un pachet salarial atractiv si bonusuri de performanta
    - Contract pe o perioada nedeterminata
    - Un job dinamic si diversificat, intr-un mediu placut si modern
    - Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si motivata
    - Oportunitatea de a te dezvolta personal si profesional
    - Perioada de training platita
    - Oportunitati de promovare in echipa noastra internationala
    - Asigurare medicala privata
    - Reduceri la diverse sali de fitness
    - Activitati interactive in cadrul echipei
    - Multe alte beneficii