Operator suport aplicatii

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie britanică recunoscută de mai bine de 133 de ani pe piaţa internaţională ca leader al împrumuturilor la domiciliu. Activăm pe piaţa din Romania de 10 ani şi, datorită valorilor noastre - respect, responsabilitate, claritate, construim constant relaţii pe termen lung cu clienţii şi cu angajaţii noştri.

    Succesul nostru se bazează pe oamenii noştri.
    Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni implicaţi, determinaţi şi talentaţi, ca tine.

    Cerinte

    Experienţă si abilităţi:

    Cunoştinţe:

    - Absolvent al unei facultăți sau student al unei facultăți (de preferință tehnică)
    - Abilităţi:
    - Abilități de comunicare excelente
    - Atenție la detalii
    - Rezolvarea problemelor
    - Abordarea cu calm a situațiilor
    - Ascultare activă
    - Orientare spre client
    - Spirit de echipă
    - Abilitate de a lucra fără o atentă supervizare

    Experiență:
    - Un an de experienţă într-un domeniu similar

    Responsabilitati

    Responsabilităţi:
    - Soluționează de la primul apel telefonic solicitarea primită conform procedurilor și instrucţiunilor de lucru convenite între departamentele Servicii clienți și IT.
    - Deleagă spre rezolvare către departamentele IT sau furmizor cazurile confom specificațiilor puse la dispoziție de către departamentul IT.
    - Răspunde apelurilor telefonice în concordanţă cu cerințele stabilite pentru acest tip de serviciu.
    - Se asigură că apelurile sunt gestionate conform standardelor de contactare specifice (rapiditate contactare, reveniri, rată de contact etc.) pentru fiecare solicitare.
    - Colaborează cu diferite persoane, inclusiv salariați din alte departamente, în vederea soluționării solicitărilor.
    - Îşi însuşeste şi respectă procedurile de lucru specifice; respectă comportamentele cheie valabile la nivelul departamentului CSC.
    - Folosește eficient și corect instrumentele de lucru puse la dispoziţie de companie (ex. aplicaţii informatice).

    Alte informatii

    Beneficii:
    - mediu de lucru tanar, energic si prietenos
    - oportunitate de dezvoltare profesionala si de avansare intr-o companie multinationala
    - program de lucru flexibil
    - abonament medical
    - tichete de masa

    Tags: consilier suport tehnic aplicatii; first line support; junior support officer; junior first line support