Operator suport aplicatii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.


Vezi toate job-urile Operator suport aplicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

    Cerinte

    Experienţă si abilităţi:

    Cunoştinţe:

    - Absolvent al unei facultăți sau student al unei facultăți (de preferință tehnică)
    - Abilităţi:
    - Abilități de comunicare excelente
    - Atenție la detalii
    - Rezolvarea problemelor
    - Abordarea cu calm a situațiilor
    - Ascultare activă
    - Orientare spre client
    - Spirit de echipă
    - Abilitate de a lucra fără o atentă supervizare

    Experiență:
    - Un an de experienţă într-un domeniu similar

    Responsabilitati

    Responsabilităţi:
    - Soluționează de la primul apel telefonic solicitarea primită conform procedurilor și instrucţiunilor de lucru convenite între departamentele Servicii clienți și IT.
    - Deleagă spre rezolvare către departamentele IT sau furmizor cazurile confom specificațiilor puse la dispoziție de către departamentul IT.
    - Răspunde apelurilor telefonice în concordanţă cu cerințele stabilite pentru acest tip de serviciu.
    - Se asigură că apelurile sunt gestionate conform standardelor de contactare specifice (rapiditate contactare, reveniri, rată de contact etc.) pentru fiecare solicitare.
    - Colaborează cu diferite persoane, inclusiv salariați din alte departamente, în vederea soluționării solicitărilor.
    - Îşi însuşeste şi respectă procedurile de lucru specifice; respectă comportamentele cheie valabile la nivelul departamentului CSC.
    - Folosește eficient și corect instrumentele de lucru puse la dispoziţie de companie (ex. aplicaţii informatice).

    Alte informatii

    Beneficii:
    - mediu de lucru tanar, energic si prietenos
    - oportunitate de dezvoltare profesionala si de avansare intr-o companie multinationala
    - program de lucru flexibil
    - abonament medical
    - tichete de masa

    Tags: consilier suport tehnic aplicatii; first line support; junior support officer; junior first line support

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Constanta,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (18)