Analist Servicii Client (Internship)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Analist Servicii Client (Internship) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Internship
  • Marketing
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
    Experiență în actualizarea și administrarea bazelor de date;
    Cunoștințe Excel (efectuarea operațiilor de bază, formatarea celulelor, operații speciale de editare, utilizarea formulelor și a funcțiilor, utilizarea diagramelor);
    Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;

    Responsabilitati

    În echipa noastră vei fi responsabil de:

    Gestionarea portofoliului de firme și persoane fizice alocate;
    Efectuarea modificărilor în baza de date de abonați, intrări/ieșiri;
    Introducerea în sistem a noilor abonați ai serviciilor medicale;
    Introducerea contractelor în baza de date, trimiterea acestora către clienți și urmărirea plăților;
    Întocmirea de rapoarte de consum lunare, anuale sau la cerere pentru serviciile accesate.

    Alte informatii

    Un mediu de lucru confortabil și stimulativ și o echipă profesionistă și deschisă care susține învățarea continuă;
    Oportunități de dezvoltare prin definirea planului de carieră, accesul la programe de training specific rolului, accesul online și offline la materiale de specialitate și susținerea și valorificarea ideilor tale;
    Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultimă generație, automatizare, echipamente premium.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (180)