Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Ofiter suport Helpdesk - Centrul Operational Raiffeisen Brasov
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.Vezi toate job-urile Ofiter suport Helpdesk - Centrul Operational Raiffeisen Brasov active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | Raiffeisen Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.08.2017 |
Remote work: | On-site |
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.
Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.
Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.
Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.
Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!
· Studii superioare (finalizate sau in curs)
· Abilitati dezvoltate de comunicare
· Orientare spre solutii
· Cunostinte foarte bune de operare PC
· Atentie la detalii
· Abilitati de relationare interpersonala
· Atitudine de asumare a responsabilitatii
· Abilitati de a lucra in conditii de stress
· Foarte buna orientare catre client
· Flexibilitate si initiativa
· Capacitatea de a se integra intr-o echipa deja formata si de a conlucra permanent cu colegii
-Inregistrează cerintele şi, dupa caz, le solutioneaza in mod direct sau le repartizează departamentelor responsabile de rezolvare;
-Monitorizează statusul cerintelor transmise in rezolvare catre alte departamente si actioneaza in vederea livrarii suportului in conformitate cu termenii agreati prin indicatorii stabiliti.
-Sesizeaza aspecte identificate în procesul de asigurare al suportului , propunand solutii de imbunatatire;
-Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Relationship Officer-ING Office Brasov Cerna Aplica fara CV | |
General Ledger with Turkish Hybrid |
Raporteaza eroarea la