Ofiter suport Helpdesk - Centrul Operational Raiffeisen Brasov

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 17.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse si servicii de cea mai buna calitate.
    Pentru noi "Reusim impreuna" este o atitudine, o stare de spirit, care exprima valorile noastre reprezentative: o echipa unita, ce colaboreaza pentru a oferit clientilor cea mai buna solutie financiara si o relatie bazata pe un parteneriat de lunga durata. Esenta marcii Raiffeisen este spiritul de echipa, cel care ii uneste pe membrii acesteia si ii ajuta sa contribuie la atingerea obiectivelor echipei si ale organizatiei.

    Daca este la inceput de cariera te invitam sa faci primul pas, cu un stagiu de practica sau un program de internship, sau identifica locul de munca ideal pentru tine si alatura-te echipei Raiffeisen Bank!
    Totodata daca esti un profesionist cu experienta, la Raiffeisen Bank iti oferim permanent oportunitatile pentru a iti dezvolta constant competentele si a atinge urmatorul nivel.

    Cerinte

    Studii superioare (finalizate sau in curs)
    Abilitati dezvoltate de comunicare
    Orientare spre solutii
    Cunostinte foarte bune de operare PC
    Atentie la detalii
    Abilitati de relationare interpersonala
    Atitudine de asumare a responsabilitatii
    Abilitati de a lucra in conditii de stress
    Foarte buna orientare catre client
    Flexibilitate si initiativa
    Capacitatea de a se integra intr-o echipa deja formata si de a conlucra permanent cu colegii

    Responsabilitati

    -Inregistrează cerintele şi, dupa caz, le solutioneaza in mod direct sau le repartizează departamentelor responsabile de rezolvare;
    -Monitorizează statusul cerintelor transmise in rezolvare catre alte departamente si actioneaza in vederea livrarii suportului in conformitate cu termenii agreati prin indicatorii stabiliti.
    -Sesizeaza aspecte identificate în procesul de asigurare al suportului , propunand solutii de imbunatatire;
    -Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului.