Consultant piese de schimb

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Consultant piese de schimb active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    - Studii tehnice finalizate;
    - Experienta de minim 1 an in activitatea de service/auto reprezinta un avantaj ;
    - Cunostinte avansate de utilizare calculator;
    - Cunostinte de limba engleza (nivel intermediar);
    - Permis auto categoria B
    - Foarte bune abilitati de comunicare si ascultare activa;
    - Capacitate de gestionare a mai multor activitati simultan;
    - Capacitate de planificare si organizare
    - Orientare spre rezultate;
    - Orientare catre client;
    - Spirit de echipa;

    Responsabilitati

     Emite oferte de pret catre clienti
     Furnizeaza solutii pentru problemele clientilor
     Informeaza clientii cu privire la noile produse si campanii de vanzare
     Se ocupa de mentenanta bazei de date de clienti actualizare date contact
     Administreaza si dezvolta in mod continuu portofoliul de clienti
     Urmareste indeplinirea planului de vanzari lunar, trimestrial si anual
     Avizeaza bonurile de consum
     Raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si tine legatura cu acestia pentru recuperarea eventualelor sume restante
     Participa activ la planificarea si punerea in practica a planului de vanzari
     Proceseaza comenzile primite de la clienti
     Creaza articole care nu exista in Navision
     Emite facturi proforme pentru clienti
     Urmareste incasarea facturilor proforme emise si emite comenzi dupa confirmarea incasarii
     Stabileste impreuna cu clientul conditiile de livrare pentru comenzi
     Trimite informari tehnice in vederea obtinerii diferitelor certificate pentru semiremorci
     Emite diferite tipuri de certificate pentru semiremorci
     Participa activ la inventarul bianual a stocului de marfa
     Asigura calitatea raportarilor si a informarilor
     Raspunde de modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor si altor materiale, a altor mijloace fixe primite in folosinta de la firma