Consultant piese de schimb

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Consultant piese de schimb active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    - Studii tehnice finalizate;
    - Experienta de minim 1 an in activitatea de service/auto reprezinta un avantaj ;
    - Cunostinte avansate de utilizare calculator;
    - Cunostinte de limba engleza (nivel intermediar);
    - Permis auto categoria B
    - Foarte bune abilitati de comunicare si ascultare activa;
    - Capacitate de gestionare a mai multor activitati simultan;
    - Capacitate de planificare si organizare
    - Orientare spre rezultate;
    - Orientare catre client;
    - Spirit de echipa;

    Responsabilitati

     Emite oferte de pret catre clienti
     Furnizeaza solutii pentru problemele clientilor
     Informeaza clientii cu privire la noile produse si campanii de vanzare
     Se ocupa de mentenanta bazei de date de clienti actualizare date contact
     Administreaza si dezvolta in mod continuu portofoliul de clienti
     Urmareste indeplinirea planului de vanzari lunar, trimestrial si anual
     Avizeaza bonurile de consum
     Raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si tine legatura cu acestia pentru recuperarea eventualelor sume restante
     Participa activ la planificarea si punerea in practica a planului de vanzari
     Proceseaza comenzile primite de la clienti
     Creaza articole care nu exista in Navision
     Emite facturi proforme pentru clienti
     Urmareste incasarea facturilor proforme emise si emite comenzi dupa confirmarea incasarii
     Stabileste impreuna cu clientul conditiile de livrare pentru comenzi
     Trimite informari tehnice in vederea obtinerii diferitelor certificate pentru semiremorci
     Emite diferite tipuri de certificate pentru semiremorci
     Participa activ la inventarul bianual a stocului de marfa
     Asigura calitatea raportarilor si a informarilor
     Raspunde de modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor si altor materiale, a altor mijloace fixe primite in folosinta de la firma