Consultant piese de schimb

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Consultant piese de schimb active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    - Studii tehnice finalizate;
    - Experienta de minim 1 an in activitatea de service/auto reprezinta un avantaj ;
    - Cunostinte avansate de utilizare calculator;
    - Cunostinte de limba engleza (nivel intermediar);
    - Permis auto categoria B
    - Foarte bune abilitati de comunicare si ascultare activa;
    - Capacitate de gestionare a mai multor activitati simultan;
    - Capacitate de planificare si organizare
    - Orientare spre rezultate;
    - Orientare catre client;
    - Spirit de echipa;

    Responsabilitati

    ï‚· Emite oferte de pret catre clienti
    ï‚· Furnizeaza solutii pentru problemele clientilor
    ï‚· Informeaza clientii cu privire la noile produse si campanii de vanzare
    ï‚· Se ocupa de mentenanta bazei de date de clienti — actualizare date contact
    ï‚· Administreaza si dezvolta in mod continuu portofoliul de clienti
    ï‚· Urmareste indeplinirea planului de vanzari lunar, trimestrial si anual
    ï‚· Avizeaza bonurile de consum
    ï‚· Raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si tine legatura cu acestia pentru recuperarea eventualelor sume restante
    ï‚· Participa activ la planificarea si punerea in practica a planului de vanzari
    ï‚· Proceseaza comenzile primite de la clienti
    ï‚· Creaza articole care nu exista in Navision
    ï‚· Emite facturi proforme pentru clienti
    ï‚· Urmareste incasarea facturilor proforme emise si emite comenzi dupa confirmarea incasarii
    ï‚· Stabileste impreuna cu clientul conditiile de livrare pentru comenzi
    ï‚· Trimite informari tehnice in vederea obtinerii diferitelor certificate pentru semiremorci
    ï‚· Emite diferite tipuri de certificate pentru semiremorci
    ï‚· Participa activ la inventarul bianual a stocului de marfa
    ï‚· Asigura calitatea raportarilor si a informarilor
    ï‚· Raspunde de modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor si altor materiale, a altor mijloace fixe primite in folosinta de la firma

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Sibiu, Targu Mures,

    Aplica fara CV
    6800 - 8000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (90)