Manager Relatii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GABTEO CONSULT active.


Vezi toate job-urile Manager Relatii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: GABTEO CONSULT
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Actualizat la: 23.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    O companie formata dintr-o echipa tanara si dinamica, ce ofera servicii de consultanta si recrutare de personal.

    Cerinte

    - Competenţă managerială, experiență de min. 2 ani în coordonarea unei echipe;
    - Orientare și deschidere către dezvoltarea relației cu clienții;
    - Abilități de comunicare, relaționare;
    - Leadership;
    - Capacitate de organizare și prioritizare;
    - Capacitate de planificare și analiză;
    - Orientare către rezultat;
    - Viziune globală și atenție sporită la detalii;
    - Flexibilitate şi responsabilitate profesională;
    - Proximitate și generozitate față de echipă;
    - Dinamism și spirit de inițiativă.

    Responsabilitati

    - Participarea la construcția și realizarea politicilor și strategiilor la nivel de magazin;
    - Coordonarea, organizarea şi gestionarea relațiilor și serviciilor oferite clienților în magazin;
    - Coordonarea unei echipe de aproximativ 25 de persoane în magazin;
    - Optimizarea nivelului de pierderi de stoc necunoscute la casele de marcat;
    - Mentinerea unei bune relații cu clienții prin intermediul diferitelor canale de comunicare;
    - Contribuirea la satisfacţia clienţilor săi prin crearea și dezvoltarea strategiilor comerciale;
    - Coordonarea diverselor proiecte în transvers la nivel de magazin;
    - Este responsabil de calitatea serviciilor oferite (întâmpinare, livrare, fluiditate la case și timp de aşteptare redus, informaţii clienţi, rezolvarea litigiilor);
    - Este responsabil de recrutarea, formarea și dezvoltarea echipei sale;
    - Este responsabil de crearea, respectarea și aplicarea procedurilor în mod corect din cadrul departamentului Servicii Clienți.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial atractiv;
    - Tichete de masa;
    - Abonament medical la o clinica privata;
    - Mediu de lucru tanar si dinamic;
    - Perspective de dezvoltare profesionala.