Back Officer Junior Professional Retail Recovery

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Back Officer Junior Professional Retail Recovery active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Juridic
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS Group of companies, headquartered in Prague, Czech Republic.
    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    Candidatul ideal

    - Cunoștinte Microsoft Office;
    - Experiența în domeniul colectării de creanțe, reprezintă un avantaj,
    - Experiența în utilizarea unui sistem de ticketing specific industriei de colectare, reprezinta un avantaj;
    - Proactivitate și orientare către rezultate;
    - Abilități foarte bune de comunicare, capacitate de relaționare interpersonală;
    - Organizare personală, atenție la detalii, aptitudine generală de învățare;
    - Studii superioare

    Responsabilitati

    - Oferă suport echipelor de colectare în vederea desfăsurării eficiente a activității acestora;
    - Preluarea si sortarea corespondenței;
    - Gestionează solicitările primite în cadrul departamentului Retail Recovery, din partea debitorilor, tertilor, clientilor sau a altor enitități din afara companiei;
    - Responsabil de redactarea si transmiterea răspunsurilor la solicitările primite prin diferite canale ( e-mail, poștă, fax);
    - Întocmește notificări și documente specifice activității de call-center;
    - Introducerea și centralizarea informațiilor în bazele de date;
    - Asigură comunicarea cu celelalte departamente;
    - Propune metode de eficientizare și îmbunătățire a fluxurilor de lucru.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Salariu fix;
    - Bonuri de masă;
    - Decontarea abonamentului de transport;
    - Acces la pachete de servicii medicale private;
    - Participarea la evenimentele recreative interne (competiții sportive, Happy Hour, team building-uri etc.);
    - Posibilitatea reală de a avansa în cadrul APS România.