Responsabil Service

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALTEX Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil Service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Angajator: ALTEX Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 18.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Altex Romania reprezinta poate cel mai bun exemplu de antreprenoriat de succes din tara noastra. In peste 25 de ani de provocari si adaptari la schimbarile mediului de afaceri, Altex a trecut de la un business local de import de televizoare la liderul pietei romanesti de retail. Cum? Avand mereu o relatie buna cu clientul si adaptand infrastructura, astfel incat sa corespunda exigentelor retailului romanesc.

    Inca de la infiintare, compania Altex si-a propus sa ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor si solutii de finantare acesibile.

    Cerinte

    Experienta in rol similar sau cunostinte pe partea electronica, electrica, diagnoza - constituie avantaj
    - Experienta in revizii, reparatii, mentenanta echipamente - constituie avantaj
    - Abilitati de comunicare
    - Abilitati de analiza si sinteza
    - Capacitate de organizare, planificare
    - Capacitate de luare a deciziilor si rezolvare de probleme
    - Atitudine proactiva la noutate si dezvoltare
    - Atentie la detalii
    - Orientare spre rezultat
    - Flexibilitate si initiativa
    - Orientare catre nevoile clientului

    Responsabilitati

    Imbunatateste relatia cu clientii, in vederea obtinerii unui grad de satisfactie ridicat al acestora.
    - Primeste si evalueaza produsul defect de la client.
    - Constata defectiunile si asigura consultanta clientilor.
    - Ofera solutii din punct de vedere tehnic.
    - Deschide ticket service si expediaza produselor catre service.
    - Gestioneaza stocul de retururi/resigilate din magazine si propune discount (dupa caz).
    - Verifica integritatea produselor returnate/resigilate si garantia conform documentelor de achizitie.
    - Intocmeste documentele de predare in service tert conform procedurilor specifice.
    - Verifica si se asigura ca termenul legal de returnare/inlocuire produse defecte este respectat.
    - Contacteaza clientul in vederea returnarii produsului reparat sau oferirea suportului necesar clientului pentru inlocuirea produsului.
    - Faciliteaza recuperarea contravalorii produselor inlocuite prin executarea demersurilor necesare.
    - Urmarirea produsului defect in vederea creditarii de catre furnizor a acestuia.
    - Ofera consultanta clientilor pentru utilizarea produselor si colecteaza feed-back.

    Alte informatii

    Oferim:
    Traininguri si programe specializate de formare profesionala
    Posibilitati reale de dezvoltare in cadrul unei companii de renume la nivel national
    Oportunitatea alaturarii unei echipe tinere,dinamice si performante
    Salariu motivant
    Bonusuri de performanta corelate cu performanta
    Bonuri de masa.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (565)