Consultant Telemarketing

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Senior Software active.


Vezi toate job-urile Consultant Telemarketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Senior Software
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 10.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Senior Software este unul dintre cei mai dinamici furnizori locali de solutii software integrate pentru managementul afacerilor. Datorita celor peste 400 de implementari de succes in multiple tari europene si a cresterii continue la nivel de companie, am reusit sa ne diferentiem ca fiind unul dintre principalii provideri de solutii software integrate din Romania.

    Compania noastra a fost fondata in 2003, iar in prezent avem peste 150 de angajati si birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta si Iasi.

    Succesul proiectelor noastre se datoreaza profesionalismului si know-how-ului echipei, dar si parteneriatelor incheiate de-a lungul timpului cu jucatori de talie mondiala, cu care impartasim trasaturi precum dinamismul, inovatia si, cel mai important, dorinta de a transforma tehnologia in beneficii directe pentru companii.

    Pentru a afla detalii despre noi si proiectele noastre va invitam sa accesati www.seniorsoftware.ro !

    Adresa la care ne puteti contacta este jobs@seniorsoftware.ro

    Cerinte

    - Persoana increzatoare, amabila si prietenoasa, cu abilitati de convingere
    - Foarte bune abilitati de comunicare (atat scris, cat si oral)
    - Buna capacitate de invatare si integrare a cunostintelor
    - Abilitati excelente de organizare si o buna capacitate de a gestiona timpul in mod eficient
    - Orientat catre client, solutii si rezultate
    - Disponibilitate de 8 ore/zi - acest job se realizeaza de la birou, fara deplasari la client
    - Experienta in promovarea sau vanzarea de servicii sau sisteme software - reprezinta un avantaj
    - Studii superioare in domeniul tehnic sau economic - reprezinta un avantaj
    - Limba engleza - reprezinta un avantaj

    Responsabilitati

    Care vor fi responsabilitatile tale?
    - Contactarea telefonica a prospectilor pentru promovarea solutiilor noastre
    - Cunoasterea detaliata si intelegerea solutiilor propuse potentialilor clienti
    - Personalizarea si adaptarea apelurilor la nevoile si cerintele specifice ale clientilor
    - Operare de date
    - Gestionarea activitatilor proprii si realizarea periodica a rapoartelor de activitate
    - Identificarea noilor tendinte din piata

    Alte informatii

    Ce iti oferim?
    - Pachet salarial atractiv;
    - Un mediu de lucru relaxant, insa profesional care incurajeaza invatarea si dezvoltarea;
    - Profesionalism, proiecte interesante si provocatoare;
    - Servicii medicale private;
    - Decont pentru activitatile sportive;
    - Zi de fructe si cafea la discretie;
    - Conditii excelente de munca;
    - Posibilitatea de avansare in cadrul companiei.