Analist Call Center Senior - monitorizare echipa
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Analist Call Center Senior - monitorizare echipa active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.10.2017 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
COMPETENTE GENERALE:
1. Comunicare eficace
2. Responsabilitate
3. Expertiza tehnica
4. Orientare spre rezultate
5. Orientare spre client
6. Lucrul in echipa
7. Adaptarea la schimbare
8. Etica
COMPETENTE SPECIFICE POSTULUI:
1. Experienta in lucrul cu clientii
2. Foarte bune abilitati de comunicare si prezentare
3. Intelegerea businessului
4. Orientarea spre performanta
5. Autonomie, initiativa si implicare
6. Cunostinte de operare MS Office si Google Chrome
-Respecta si raspunde cerintelor clientului.
-Asigura implementarea procedurilor operationale privind receptia telefonica si activitatile specifice unui Call Center modern pentru asigurarea unor servicii de calitate pentru clientii companiei la nivelul partenerului extern de Call Center.
-Urmareste implementarea si respectarea politicii si procedurilor de receptie telefonica la nivelul partenerului extern de Call Center si a personalului in leasing din echipa interna si identifica factorii care afecteaza calitatea in relatiile cu clientii.
-Participa la inregistrarea mesajelor din structura automatizata a Serviciului Call Center.
-Propune masuri corective si asigura implementarea acestora, la nivelul partenerului extern de Call Center si a personalului de leasing din echipa interna, in vederea cresterii gradului de satisfactie a clientilor.
-Asigura promovarea mesajelor comerciale catre clienti, contribuind la imbunatatirea experientei si perceptiei clientilor fata de serviciile companiei, la nivelul partenerului extern de Call Center si a personalului de leasing din echipa interna, dar si direct catre clienti.
-Acorda suport fortei de vanzari prin promovarea produselor si serviciilor companiei catre clienti, cat si la nivelul partenerului extern de Call Center si a personalului de leasing din echipa interna.
-Promoveaza noile modalitati de plata, contribuind la dezvoltatarea vanzarilor si a serviciilor asociate.
-Participa activ la implementarea procedeelor si proiectelor pentru reducerea termenelor de plata si a numarului clientilor restantieri, aplicand metode specifice call center, atat catre clienti cat si la nivelul partenerului extern de Call Center si a personalului de leasing din echipa interna.
-Asigura analiza primara si dispecerizarea solicitarilor prin e-mail (aplicatia ticketing — contact on line) primite de la clienti.
-Asigura gestionarea adreselor de e-mail Contact si Callcenter, prin care se realizeaza comunicarea cu partenerul extern de Call Center.
-Asigura gestionarea faxurilor primite de la clienti prin captarea acestora in adresa de e-mail Contact si introducerea lor in aplicatia tiketing — contact on-line.
-Asigura raportarea, dispecerizarea si tratarea partiala a erorilor din aplicatia de transmitere facturi prin e-mail, E-mass pentru clientii mass market.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Analist Call Center - perioada determinata Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (410) |
Raporteaza eroarea la