Analist Call Center Senior - monitorizare echipa

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    COMPETENTE GENERALE:
    1. Comunicare eficace
    2. Responsabilitate
    3. Expertiza tehnica
    4. Orientare spre rezultate
    5. Orientare spre client
    6. Lucrul in echipa
    7. Adaptarea la schimbare
    8. Etica

    COMPETENTE SPECIFICE POSTULUI:
    1. Experienta in lucrul cu clientii
    2. Foarte bune abilitati de comunicare si prezentare
    3. Intelegerea businessului
    4. Orientarea spre performanta
    5. Autonomie, initiativa si implicare
    6. Cunostinte de operare MS Office si Google Chrome

    Responsabilitati

    -Respecta si raspunde cerintelor clientului.
    -Asigura implementarea procedurilor operationale privind receptia telefonica si activitatile specifice unui Call Center modern pentru asigurarea unor servicii de calitate pentru clientii companiei la nivelul partenerului extern de Call Center.
    -Urmareste implementarea si respectarea politicii si procedurilor de receptie telefonica la nivelul partenerului extern de Call Center si a personalului in leasing din echipa interna si identifica factorii care afecteaza calitatea in relatiile cu clientii.
    -Participa la inregistrarea mesajelor din structura automatizata a Serviciului Call Center.
    -Propune masuri corective si asigura implementarea acestora, la nivelul partenerului extern de Call Center si a personalului de leasing din echipa interna, in vederea cresterii gradului de satisfactie a clientilor.
    -Asigura promovarea mesajelor comerciale catre clienti, contribuind la imbunatatirea experientei si perceptiei clientilor fata de serviciile companiei, la nivelul partenerului extern de Call Center si a personalului de leasing din echipa interna, dar si direct catre clienti.
    -Acorda suport fortei de vanzari prin promovarea produselor si serviciilor companiei catre clienti, cat si la nivelul partenerului extern de Call Center si a personalului de leasing din echipa interna.
    -Promoveaza noile modalitati de plata, contribuind la dezvoltatarea vanzarilor si a serviciilor asociate.
    -Participa activ la implementarea procedeelor si proiectelor pentru reducerea termenelor de plata si a numarului clientilor restantieri, aplicand metode specifice call center, atat catre clienti cat si la nivelul partenerului extern de Call Center si a personalului de leasing din echipa interna.
    -Asigura analiza primara si dispecerizarea solicitarilor prin e-mail (aplicatia ticketing contact on line) primite de la clienti.
    -Asigura gestionarea adreselor de e-mail Contact si Callcenter, prin care se realizeaza comunicarea cu partenerul extern de Call Center.
    -Asigura gestionarea faxurilor primite de la clienti prin captarea acestora in adresa de e-mail Contact si introducerea lor in aplicatia tiketing contact on-line.
    -Asigura raportarea, dispecerizarea si tratarea partiala a erorilor din aplicatia de transmitere facturi prin e-mail, E-mass pentru clientii mass market.