Real Estate Specialist - Homeland Properties

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Real Estate Specialist - Homeland Properties active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Imobiliare - Real Estate
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    Disponibilitate pentru deplasări în țară;
    Permis de conducere categoria B (opțional);
    Experiență în domeniul de real estate constituie un avantaj;
    Capacitate de organizare a timpului și a sarcinilor de lucru trasate;
    Capacitate de învățare rapidă;
    Bune cunoștințe de operare a pachetului Microsoft Office;
    Abilități solide de comunicare și negociere;
    Orientare către rezultate;
    Persoană proactivă și responsabilă.

    Responsabilitati

    Este responsabil de fluxul operațional pentru vânzarea/ închirierea proprietăților;
    Acționează ca o legătură cu companiile de administrare a investițiilor/ activelor (dacă este cazul), potențiali investitori și terți (evaluatori, notari, autorități de stat);
    Creează, dezvoltă și menține portofoliul de clienți;
    Actualizează în timp util baza de date privind bunurile imobile și pregătește rapoarte de activitate;
    Comunică în mod eficient cu toți clienții, atât la nivel intern, cât și extern.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Oportunitati reale de dezvoltare profesionala;
    Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista, tanara, dinamica.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    5000 - 5500 RON NET / luna
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (123)