Responsabil studii de piata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Talent Stream active.


Vezi toate job-urile Responsabil studii de piata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Talent Stream
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
    - Have minimum three (3) years worth of experience
    - Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
    - Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution

    Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.

    Cerinte

    - Experienţă relevantă în realizarea de studii de marketing de min. 2 ani (activitate de research sau într-un departament de marketing);
    - Cunoştinţe de marketing şi de research (calitativ si cantitativ);
    - Bune capacități de analiză și sinteză;
    - Atenție la detalii, spirit de observație;
    - Bune capacități de organizare și planificare;
    - Cunoștiințe foarte bune ale pachetului MS Office (Excel, Power Point);
    - Cunoașterea limbii engleze sau franceze la nivel avansat.

    Responsabilitati

    - Este responsabil de realizarea studiilor de piață, rapoarte de cercetare;
    - Este responsabil de selectarea cabinetelor de studii, realizarea brief-urilor pentru studii, supervizarea chestionarelor și a elementelor metodologice;
    - Face analize ale bazelor de date generale și ale bazelor de date de clienți;
    - Anticipează şi urmăreşte tendinţele de vânzare şi marketing, analizând datele adunate;
    - Monitorizează rezultatele privind gradul satisfacţiei clienţilor şi propune măsuri de îmbunătăţire;
    - Proiectează chestionare şi alte instrumente de evaluare;
    - Se informează permanent de evolutia pieţei în domeniu şi de evoluţia concurenţei;
    - Susţine prin informatii de specialitate departamentele de marketing şi vânzare.