HR Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile HR Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    - Experienta pe o pozitie similara;
    - Limba engleza - nivel conversational;
    - Bune cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office;
    - Bune abilitati de comunicare;
    - Abilitati organizatorice, de lucru in echipa, rezistenta la stres.

    Responsabilitati


    - Administrare de beneficii:
    - Gestionarea pachetului de asigurari de sanatate, de viata si pensie privata
    - Organizarea si sustinerea sesiunilor de comunicare pentru angajati;
    - Oferirea de suport pentru toti angajatii Grupului
    - Procesarea dosarelor de dauna din punct de vedere al eligibilitatii;
    - Realizarea de rapoarte lunare si comunicarea cu Asiguratorul privind evolutia lunara a angajatilor si dependentilor inscrisi in asigurare;
    - Contracte de inchiriere:
    - Identificarea celei mai bune oferte in functie de criteriile date, incheierea contractelor de inchiriere in baza documentelor agreate de catre departamentul Juridic si asigurarea bunei derulari: plata/ indexare chirie, prelungire, incetare.
    - Gestionarea procesului de evaluare a sanatatii angajatilor;
    - Organizarea si coordonarea controlului medical periodic la sediul companiei;
    - Elaborarea si administrarea bazei de date cu privire la situatia evaluarilor medicale periodice la nivel de tara;
    - Asigurarea la zi a tuturor documentelor privind sanatatea ocupationala pentru toti angajatii companiei;
    - Gestionarea parteneriatelor cu furnizorii de servicii de medicina muncii;
    - Organizarea de programe si seminarii pe teme medicale, in colaborare cu departamentul SSM;
    - Administrativ:
    - Asigurarea si mentinerea relatiei cu administratia cladirii, cu furnizorii de: papetarie, servicii de curatenie si mentenanta sistem control-acces, beneficii zilnice pentru angajati;
    - Suport pentru departmentul de Resurse Umane (HRBP).