HR Officer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile HR Officer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.08.2017 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Experienta pe o pozitie similara;
- Limba engleza - nivel conversational;
- Bune cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office;
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitati organizatorice, de lucru in echipa, rezistenta la stres.
- Administrare de beneficii:
- Gestionarea pachetului de asigurari de sanatate, de viata si pensie privata
- Organizarea si sustinerea sesiunilor de comunicare pentru angajati;
- Oferirea de suport pentru toti angajatii Grupului
- Procesarea dosarelor de dauna din punct de vedere al eligibilitatii;
- Realizarea de rapoarte lunare si comunicarea cu Asiguratorul privind evolutia lunara a angajatilor si dependentilor inscrisi in asigurare;
- Contracte de inchiriere:
- Identificarea celei mai bune oferte in functie de criteriile date, incheierea contractelor de inchiriere in baza documentelor agreate de catre departamentul Juridic si asigurarea bunei derulari: plata/ indexare chirie, prelungire, incetare.
- Gestionarea procesului de evaluare a sanatatii angajatilor;
- Organizarea si coordonarea controlului medical periodic la sediul companiei;
- Elaborarea si administrarea bazei de date cu privire la situatia evaluarilor medicale periodice la nivel de tara;
- Asigurarea la zi a tuturor documentelor privind sanatatea ocupationala pentru toti angajatii companiei;
- Gestionarea parteneriatelor cu furnizorii de servicii de medicina muncii;
- Organizarea de programe si seminarii pe teme medicale, in colaborare cu departamentul SSM;
- Administrativ:
- Asigurarea si mentinerea relatiei cu administratia cladirii, cu furnizorii de: papetarie, servicii de curatenie si mentenanta sistem control-acces, beneficii zilnice pentru angajati;
- Suport pentru departmentul de Resurse Umane (HRBP).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Admin & Payroll Officer BUCURESTI, | |
Recruitment Officer with German Aplica fara CV | |
Payroll Officer BUCURESTI, |
Raporteaza eroarea la