Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Manager Supply Chain Management (f/m)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Kaufland Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Manager Supply Chain Management (f/m) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Kaufland Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.10.2017 |
Remote work: | On-site |
Asistent Manager (f/m)
în cadrul departamentului Supply Chain Management
București
Suntem o companie internațională de succes, dinamică şi pregătită să îți susţină performanța. Echipa noastră, motivată şi dedicată, este permanent alături de tine.
De la asigurarea fluxului optim al mărfii, până la dimensionarea stocurilor din cele două Centre Logistice - acesta este departamentul Supply Chain Management la Kaufland. Îți place să lucrezi cu procese păstrând privirea de ansamblu? Ești pasionat de cifre, rapoarte și statistici? Atunci acesta este locul potrivit pentru tine!
Ce sarcini vei avea?
Te vei ocupa de administrarea diferitelor proiecte în cadrul departamentului, de întocmirea rapoartelor și analizelor zilnice și lunare, de întreţinerea bazei de date, dar şi de întocmirea/traducerea diferitelor prezentări şi protocoale.
De asemenea, vei administra calendarul managerului şi vei fi responsabil/ă de organizarea deplasărilor pentru acesta, dar şi de prelucrarea corespondenţei.
Ce ne dorim?
• Experienţă profesională în domeniu
• Cunoştinţe foarte bune de limba germană și engleză - scris şi vorbit
• Atenție la detalii, abilitate de gestionare a proiectelor multiple cu termen strâns
• Înțelegere rapidă, abilităţi de comunicare
• Flexibilitate, capacitate ridicată de muncă, persoană proactivă şi organizată
• Cunoştinţe PC- MS Office foarte bune (Power Point,Word,Excel)
Ce oferim?
• Oportunitatea de a face parte din echipa celei mai mari companii de retail din România
• Pachet salarial atractiv
• 22 de zile de concediu care cresc în funcție de vechimea în companie
• Tichete de masă începând cu prima zi în echipă
• Asigurare voluntară de sănătate cu servicii medicale de înaltă calitate
• Măsuri eficiente de dezvoltare în carieră și posibilitatea promovării interne
Vor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate mai sus.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Manager IT - Warehouse&Supply Chain Systems (f/m) BUCURESTI, | |
Asistent Manager Expansiune Bucuresti (f/m) BUCURESTI, | |
Project Manager Facility Management (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (121) |
Raporteaza eroarea la