Operator Contabilitate Primara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile 1TEDJOB SRL active.


Vezi toate job-urile Operator Contabilitate Primara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: 1TEDJOB SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 16.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    O platforma online unde companiile si candidatii se vor intalni si vor incepe parteneriate de succes.

    Cerinte

    Persoana organizata, responsabila care sa posede o capacitate de analiza si incadrare in termene pentru efectuarea activitatilor specifice departamentului financiar-contabilitate.

    Candidatul ideal:
    Studii superioare in domeniul financiar-contabil
    Bune cunoastere a aplicatiilor MS Office (Excel - avansat) + programul informatic de evidenta contabila Xecutive-Sql / Nexus ERP
    Persoana dinamica, responsabila si organizata, interesata de o colaborare pe termen lung
    Adaptabilitate la munca in echipa, cu abilitati de comunicare si relationare
    Capacitate de analiza si incadrare in termene, gandire logica si atentie la detalii
    Cunoasterea limbii engleze si a legislatiei financiar contabile

    Responsabilitati

    A. Atributii principale:
    1.Procesarea documentelor (comenzi, facturi primite de la furnizori) in vederea facturarii catre clienti;
    2.Inregistrarea in evidentele contabile a facturilor primite de la furnizori;
    3.Facturarea catre clienti;
    4.Verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor primare;
    5. Evidenta clienti / furnizori si mentinerea legaturii permanente cu clientul / furnizorul in vederea obtinerii unor situatii financiare corecte;
    6. Intocmirea si gestionarea listei cu facturile de plata catre furnizorii de servicii de transport;
    B. Atributii secundare:
    1. Primirea, trimiterea si distribuirea corespondentei in cadrul firmei ;
    2. Mentinerea biroului / documentelor in buna ordine, urmarirea corectitudinii si parcursului documentelor comerciale;
    3. Elaborarea rapoartelor si a situatiilor specifice de activitate solicitate de management;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national