Contabil Clienti si Venituri

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei Upc România! Detalii pe www.upc.ro

    Cerinte

    Studii superioare economice;
    Minimum 1 an intr-o pozitie similara, de preferat intr-o companie din domeniul telecomunicatiilor;
    Cunostinte bune teoretice si practice in domeniul contabilitatii RAS;
    Cunoasterea limbii engleze nivel mediu;
    Bune cunostinte de lucru cu calculatorul: Oracle, Word, Excel, PowerPoint;
    Orientare catre actiune;
    Orientare catre rezultat;
    Rezolvarea problemelor;
    Organizare si planificare si Time Management;
    Managementul proceselor;
    Orientare catre client;
    Integritate si incredere.

    Responsabilitati

    Inregistreaza cu acuratete si la timp in sistemul financiar contabil operatiuni pe conturi de clienti, case si banci;
    Inregistreaza si raporteaza incasarile prin casa si prin banca, alte mijloace de plata, din conturile de clienti si reconcilierea acestora cu cele din sistemul de factuarea si management al clientilor;
    Intocmeste periodic rapoarte referitoare la soldurile conturilor de client;
    Emite facturi manuale pentru vanzarea mijloacelor fixe, obiectelor de inventar si pentru diverse servicii prestate altele decat cele emise automat prin sistemele de facturare;
    Inregistreaza si raporteaza emiterea facturilor manuale din toata tara reprezentand facturi de publicitate, vanzare de obiecte de inventar si mijloace fixe etc.;
    Realizeaza reconcilierea fiselor de cont pentru clientii din Oracle, verifica si aloca incasari pentru facturile manuale si colaboreaza in permanenta cu departamentul Billing&Collection in vederea confirmarilor de incasari sau solduri;
    Reconciliaza solicitarile de ramburs primite de la clienti intre sistemul financiar Oracle si sistemele de facturare;
    Pregateste rapoartele de inchidere de luna in sistemele financiar-contabile cu privire la conturile de clienti, transmitandu-le corect, complet si la timp.