Asistent Manager

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    - Cunostinte avansate de limba Engleza
    - Studii superioare ( reprezinta un avantaj studiile in domeniul Marketing sau Management)
    - Cunoasterea la un nivel avansat a pachetului MS Office, online media (Facebook, Linkedin)
    - Proactiv, ordonat, calm, diplomat si care isi doreste un loc de munca stabil
    - Sa aiba bune abilitati de comunicare si relationare
    - Sa stie sa isi organizeze eficient activitatea.

    Responsabilitati

    - Gestioneaza agenda de lucru si a intalnirilor Directorului General
    - Asigura comunicarea dintre Directorul General si ceilalti angajati ai companiei sau clienti
    - Participa la diferite proiecte/ evenimente organizate de/in cadrul firmei
    - Primeste, distribuie, citeste, traduce sau arhiveaza corespondenta Directorului General ( e-mailuri sau alte documente)
    - Asigura comunicarea online prin diverse postari (pe site-ul firmei, linkedin, facebook, google plus etc)
    - Realizeaza diverse activitati de marketing si vanzari (monitorizarea concurentei, urmarirea ofertelor trimise catre potentiali clienti etc)

    Alte informatii

    Ce oferim pe langa pachetul salarial?

    - Bonusuri corelate cu Sistemul de beneficii si compensatii
    - Abonament medical la una din clinicile private din Bucuresti
    - Evenimente corporate (teambuilding, petreceri cu ocazia sarbatorilor etc)
    - Concursuri lunare cu premii
    - Cadouri cu diverse ocazii