Reprezentant relatii clienti (doar INBOUND)

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    -Student sau absolvent de studii superioare.
    -Constituie avantaj experienta in call center sau telemarketing.
    -Cunostinte de MS Office (Outlook, Excel basic).
    -Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala (engleza - nivel mediu) – constituie avantaj.
    -Excelente abilitati de comunicare.
    -Persuasiune, creativitate, spontaneitate, spirit de echipa, flexibilitate, empatie.
    -Persoana orientata catre client si atentie la detalii.
    -Meticulozitate, reactie pentru tratarea si respingerea obiectiilor clientului.
    -Orientare spre rezultate.
    -Disponibilitate de a lucra in ture inegale.

    Responsabilitati

    -Program: 2 ture saptamanale L-V (7:00 - 16:00 / 16:00 - 22:00 / ) - 2 Sambete / luna lucrate, cu liber aferent in timpul saptamanii
    -Locatia: Global City - langa metrou Pipera
    -Salariul lunar: 1400 lei net + bonuri de masa (aprox 300lei ) + decontare transport RATB + Metrorex (120 lei) + discount-uri substantiale (pachet medical, produse reteaua proprie, sala sport/fitness)
    -Contract pe o perioada determinata de 3 luni + posibilitate de prelungire pe perioada nedeterminata
    -Responsabilitati : preluarea solicitarilor venite prin mail / apel telefonic, din partea clientilor si acordarea de suport acestora