CUSTOMER QUALITY ENGINEER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile RIAN&Partners active.


Vezi toate job-urile CUSTOMER QUALITY ENGINEER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: RIAN&Partners
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 17.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    RIAN&Partners is a new, fresh concept in the recruitment and selection process of personnel, personnel training & organizational development.

    RIAN&Partners combines, in an intelligent and friendly manner, over 30 years of our partners’ previous experience in the HR management for the industrial environment with passion and determination – patterns engraved to every assigned project.

    Integrity and high professional ethics are the core values we believe in, values that have settled their home at RIAN&Partners. Moreover, we believe wholeheartedly in optimism, flexibility and ‘’out of the box’’ solutions. That’s who we are!

    Cerinte

    -Studii superioare in domeniul Inginerie;
    -Experienta de 1-2 ani;
    -Cunostinte de limba Engleza;
    -Utilizarea foarte buna a PC-ului si a internetului in limitele postului;
    -Cunostinte in domeniul Calitate;
    -Orientare spre client, creativitate, transparenta, independenta si leadership, comunicare, adaptabilitate, flexibilitate.

    Responsabilitati

    -Managementul relatiei cu clientii;
    -Gestionarea reclamatiilor de la client, analize si planuri de actiuni pana la implementarea solutiilor corective;
    -Realizarea si validarea rapoartelor 8D si urmarirea eficientei actiunilor implementate;
    -Monitorizarea relatiei cu clientul si stabilirea de actiuni corective, preventive si de imbunatatire continua;
    -Raspunde clientului conform cerintei acestuia;
    -Evaluarea eficientei masuratorilor corective si preventive implementate ca urmare a unor incidente de calitate la client;
    -Asigurarea suportului metodologic a echipelor de rezolvare a problemelor;
    -Utilizarea instrumentelor de calitate si a metodelor de rezolvare a problemelor (8D, ISIKAWA, QRQC, PDCA);
    -Luarea la cunostinta a cerintelor referitoare la documentatia privind sistemul de management al calitatii si punerea in aplicare a acestora;
    -Participarea la intalnirile privind imbunatatirea calitatii, urmarirea rezulatelor;
    -Detectarea riscurilor de Securitate pentru client;
    -Urmarirea documentelor necesare in faza de dezvoltare process- PFMEA , plan control;
    -Realizarea auditurilor 8D;
    -Mentinerea unei bune imagini in fata clientilor;
    -Pilotarea planurilor de actiune atribuie;
    -Responsabil ANPQP.