Reprezentant Vanzari Echipamente de Protectie - Iasi

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 26.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    - Experienta de minim un an in vanzarea echipamentelor de protectie constituie un real avantaj;
    - Experienta in vanzarea produselor cu caracter tehnic constituie un avantaj;
    - Un istoric de succes privind o buna relatie cu partenerii/consumatorii industriali si micile organizatii manufacturiere reprezinta de asemenea, un avantaj important;
    - Abilitati foarte bune de comunicare si negociere (spirit comercial);
    - Studii superioare finalizate;
    - Cunostinte de operare calculator (pachetul Microsoft Office);
    - Permis de conducere;
    - Cunostintele tehnice pot reprezenta un avantaj;
    - Nivel mediu de limba engleza - preferabil.

    Responsabilitati

    - Asigura promovarea si vanzarea produselor ce fac obiectul de activitate al organizatiei;
    - Analizeaza piata in vederea identificarii si activarii de noi clienti;
    - Negociaza, incheie si, unde este cazul, prelungeste contractele asigurandu-se de buna desfasurare a acestora pe intreg parcursul lor;
    - Urmareste si raspunde ca documentele de livrare (factura, declaratii de conformitate, certificate de calitate, garantii etc.) sa ajunga la clienti;
    - Incaseaza contravaloarea produselor vandute, in termenele negociate;
    - Asigura realizarea targetului lunar, trimestrial si anual;
    - Stabileste o relatie profesionala buna cu clientii din portofoliu, inclusiv prin propunerea, in cadrul organizatiei, a unor proiecte de fidelizare;
    - Intocmeste periodic materiale de analiza si sinteza (rapoarte, pv, etc.);
    - Acorda asistenta tehnica si comerciala de baza atat clientilor din portofoliu cat si celor potentiali.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial atractiv format atat din parte fixa cat si parte variabila, in functie de rezultate;
    - Masina, telefon si laptop de serviciu;
    - Oportunitati reale de dezvoltare prin participarea la diverse training-uri, team building-uri si alte evenimente si concursuri.