Early Collection Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.


Vezi toate job-urile Early Collection Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries.
    Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking.
    ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business.

    Cerinte

    Care este profilul pe care il cautam?

    -Diploma de licenta, preferabil in Economie;
    -Minimum 1 an de experienta in Call Center sau in agentiile de colectare reprezinta un avantaj;
    -Atitudine pozitiva, de incredere, flexibil, creativ, profesionist si cu atitudine cooperanta;
    -Bune aptitudini de negociere;
    -Focus pe atingerea rezutatelor si spirit analitic;
    -Bune cunostinte de limba Engleza si Microsoft Excel reprezinta un plus.

    Responsabilitati

    Ce vei face in acest rol? Iata responsabilitatile:

    -Generarea si primirea de apeluri din partea clientior, comunicarea procedurilor de colectare, prevenirea viitoarelor situatii restante, informarea clientilor cu privire la necesitatea de a achita si consecintele in caz de neplata;
    -Depunerea eforturilor necesare pentru a contacta clientii, inclusiv investigatii pentru a afla noi date de contact si pentru recuperarea sumelor restante;
    -Atingerea targeturilor zilnice si respectarea termenelor limita comunicate de catre managerul/team leaderul departamentului de colectare conform volumului de munca, targeturilor de productivitate;
    -Pastrarea confidetialitatii privind toate conturile si politicile bancii;
    -Mentinerea fluxului de informare intre colegi si supervizor;
    -Oferirea de feed-back la timp si in mod constant cu privire la cazurile speciale intalnite in activitatea zilnica.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (56)