Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Business Performance Analyst
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Business Performance Analyst active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.08.2017 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Ești o persoană riguroasă, cu spirit analitic și capacitate de sinteză? Iți place să lucrezi cu cifre și acorzi atenție detaliilor? Esti ghidat de intrebarile : « cine? », « ce? », « unde? », « când? », « de ce? » și « cum? »?
Dacă răspunsul tău este « DA », atunci te invităm să te alături departamentului nostru de Business Performance.
Esti candidatul perfect /ideal pentru noi daca detii:
• Experiență relevantă de cel puțin 2-3 ani în domeniul economic/financiar (reprezintă un avantaj experiența în audit sau analiză financiară);
• Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu (minim B2); cunoașterea limbii franceze reprezintă un avantaj;
• Cunoștințe de utilizare Excel (Funcții și Pivot Tables la nivel mediu);
• Bune abilități de comunicare și de prezentare ;
• Capacitate de organizare și prioritizare;
• Capacitate de învățare rapidă;
• Capacitate de adaptare la un mediu internațional dinamic și întreprinzător;
Activitățile principale prin care vei dezvolta, actualiza si alinea nevoile noastre de business:
• Definirea instrumentelor de control și a indicatorilor de performanță cu scopul final de a monitoriza evoluția activității și a anticipării eventualelor neconcordanțe;
• Realizarea de studii/analize și sintetizarea informațiilor în vederea susținerii responsabililor operaționali/managementului în luarea deciziilor;
• Asistarea comitetele operaționale sau a grupurilor de lucru în realizarea unor misiuni specifice sau a unor analize punctuale;
• Monitorizarea acțiunilor puse în aplicare și măsurarea impactului acestora asupra activității și/sau societății.
Ce oferim:
• Home office;
• Orar flexibil;
• Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
• Acces la școala internațională de formare a companiei + training-uri/cursuri externe;
• Implicare în proiecte transversale, la nivel local sau internațional;
• Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă deschisă, dinamică și de succes.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Quality Business Development Analyst with French Aplica fara CV | |
Assistant Entity Controller / Business Analyst (Hybrid) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (209) |
Raporteaza eroarea la