Economist - Contabil

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    - studii superioare economice de preferat cu specializare in Finante-Contabilitate;
    - minim 1 an experienta pe atributii similare;
    - buna cunoastere a normelor contabile si fiscale romanesti;
    - prezentarea de recomandari la cerere;
    - nivel mediu de cunoastere a pachetului Microsoft Office (Excel, Word);
    - cunostinte operare program WinMentor - constituie un avantaj;
    - responsabilitate, simt analitic, organizatoric, integritate si loialitate;
    - atitudine proactiva, orientare spre rezultat;
    - spirit de echipa;
    - seriozitate;
    - abilitati de comunicare.

    Responsabilitati

    - asigura inregistrarea tranzactiilor conform prevederilor contabile si fiscale in domeniu si procedurilor interne ale companiei;
    - inregistreaza zilnic extrasele bancare, achizitiile de diverse materiale consumabile, marfuri, materiale promotionale, consumuri protocol, registrul de casa, deconturi de cheltuieli, instrumentele de plata clienti, mijloace fixe si obiecte de inventor, diverse prestari servicii, utilitati, asigurari si alte cheltuieli diverse generale si administrative;
    - introduce platile bancare in vederea autorizarii saptamanale in aplicatiile bancare on-line in baza raportului de furnizori scadenti si taxe de plata;
    - emite in sistemul informaticl facturi pentru anumite tranzactii ocazionale cum ar fi inchiriere, vanzare mijloace fixe, refacturari, penalitati, s.a.;
    - participa la procesele de inventariere ca membru activ in echipa, pregateste in acest scop documentatia necesara conform procedurilor interne ale companiei, inregistreaza cu supervizare rezultatele decise de comisia de inventariere;;
    - actualizeaza evidenta extracontabila a concediilor de odihna pentru angajatii companiei;
    - intocmeste electronic borderourile de depunere a instrumentelor de plata BO si CEC-uri pentru a fi depuse in banca;
    - inregistreaza si verifica estimarile lunare de cheltuieli general-administrative si cele provenite din scadentarele de cheltuieli anticipate cu resepctarea principiului contabilitatii de angajamente;
    - participa la furnizarea informatiilor catre auditorilor externi ai companiei pe parcursul procesului anual de auditare financiara;
    - arhiveaza documentele financiar-contabil inregistrate ori de cate ori este nevoie;
    - asigura suportul zilnic operational necesar departamentelor companiei;
    - intocmeste saptamanal raportul clientilor neincasati conform formatelor si procedurii interne ale companiei;
    - contribuie la asigurarea unui mediu de munca optim si professional adecvat, lucrand in echipa ori de cate ori este necesar pentru indeplinirea atributiilor specifice, colaborand in acest sens si cu celelalte departamente.

    Alte informatii

    - Mediu de lucru placut si prietenos;
    - Salariu motivant + tichete de masa (15 lei/zi) + decontarea transportului public (120 lei);
    - Program: de Luni pana Vineri de la ora 9 la 18 (o ora pauza de masa);
    - Locatie: zona Universitatea de Stiinte Agronomice;
    - Angajatorul: este una dintre cele mai experimentate si respectate companii specializate in distributia bauturilor alcoolice de import (Teacher’s, Jim Beam, Courvoisier, Russian Standard Vodka, etc.);
    - Oportunitatea de a dezvolta o cariera intr-o companie romaneasca solida cu vechime in piata din 1994;