Responsabil administrativ si logistica - Darasti-Magurele, Ilfov - transport asigurat

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Responsabil administrativ si logistica - Darasti-Magurele, Ilfov - transport asigurat active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    - Studii superioare, de preferat studii tehnice;
    - Experienta similara de minim 3 ani;
    - Permis de conducere categ. B, avantaj.
    - Pachetul Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
    - Se considera un plus cunoasterea limbii engleze
    - Minime cunostinte legate de mentenanta cladirilor, a masinilor si a echipamentelor tehnice.

    Responsabilitati

    - Administrarea patrimoniului companiei;

    - Coordonarea/ administrarea/ supravegherea activitatii personalului administrativ din subordine (Ingrijitori cladiri, Personal curatenie, Administrator parc auto);

    - Pregatirea si implementarea bugetului administrativ anual;

    - Analizeaza si negociaza oferte de achizitii;

    - Se ocupa cu verificarea si controlul calitatii si efectueaza demersuri pentru obtinerea avizarilor/autorizatiilor de functionare ( PSI, PRAM, ISCIR, mediu, etc);

    - Raspunde de avize, autorizatii, proiecte si tot ce tine de cladiri;

    - Coordoneaza parcul auto din dotare;

    - Asigura calitatea mediului de lucru, verifica in permanenta starea cladirilor din patrimoniul companiei;

    - Implementarea de programe si sisteme pentru reducerea costurilor, mentinand in acelasi timp calitatea operatiunilor administrative;

    - Planificarea pentru realizarea stocurilor de echipamente intr-o maniera eficienta din punct de vedere al costurilor (realizeaza raportari asupra nevoilor si costurilor);

    - Stabileste si mentine relatii bune cu toti furnizorii companiei;

    - Coordoneaza relatiile cu furnizorii de servicii (de telefonie fixa, mobila, birotica, aparatura de birou) in cooperare cu departamentul IT;

    - Coordoneaza activitatile operationale pentru cladirile companiei (achizitii, curatenie, securitate, reparatii, echipamente);

    - Organizeaza si participa la realizarea diverselor proiecte, oferind asistenta in functie de cerintele Directorului General.

    Alte informatii

    - Punctul de lucru: Darasti - Magurele, Ilfov.
    - Se deconteaza transportul.