Commercial Administration Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile NN România active.


Vezi toate job-urile Commercial Administration Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: NN România
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

    NN România în cifre:
    25 de ani de prezență pe piața locală
    500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
    2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private

    Cote de piață
    34,95% în segmentul asigurărilor de viață
    11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
    55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
    34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active

    Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.

    Cerinte

    - University degree in Economics preferably
    - PC knowledge — advanced (Microsoft Office);
    - English language — Medium;
    - Good communication skills;
    - Planning and organizing skills;
    - Customer orientation;
    - Self-confidence and responsibility.

    Responsabilitati

    - Develops and implements the sales channels activity assessment reports;
    - Develops and draws up reports on the performance indicators at channel and company level;
    - Develops and draws up products performance monitoring reports;
    - Develops and implements certain rewarding systems based on the sales performance;
    - Develops and implements performance and recognition systems for collaborators with sales performance;
    - Creates and develops the fees scheme for the sales channels collaborators depending on the business requirements and needs;
    - Settles the complaints received from the sales channels regarding the monthly, quarterly and annual bonuses computation;
    - Monitors the fees based on the company performance indicators;
    - Involved in the department internal projects;
    - Involved in insurance products' development as well as voluntary pensions updates;
    - Direct communication with sales channels;
    - Assesses and processes sales agents requests for contractual updates or business requests
    - Communicates with external collaborators (Brokers, ASF, service providers, etc.)
    - Develops and draws up voluntary pensions participant reports;
    - Assesses and processes voluntary pensions contractual updates for NN participants;
    - Voluntary pensions payment for participants who reached the legal age;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (33)