Transport Management System Administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DB Schenker Logistics SA active.


Vezi toate job-urile Transport Management System Administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: DB Schenker Logistics SA
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 05.09.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La DB Schenker Logistics  faci parte dintr-o rețea logistică globală prin care menținem conectate cele mai importante piețe comerciale din lume. O rețea care îți permite să îți conturezi cariera profesională într-un mediu intercultural, te încurajează să contribui la succesul echipei și să-ți lași amprenta.

    Cu peste 74.500 de colegi în toată lumea, încurajăm diversitatea și succesul prin experiență, perspective și abilități individuale. Împreună suntem o echipă, pregățiți să mergem mai departe!

    Ești un bun ascultător? Ești dornic/ă să livrezi mereu la capacitate maximă? Perfect! Alătură-te și vei face parte din rețeaua noastră globală. Pasiunea ta îi va ajuta pe clienții noștri să progreseze.

    Cerinte

    - Knowledge and understanding of international logistics operations across multiple modes with completed studies or apprenticeship within the industry
    - Experience in administrative sector and freight invoice review would be an advantage
    - Ability to manage high workloads by prioritizing. Time-management skills. High level of attention to details and accuracy
    - Ability to work effectively in a customer driven environment, both individually and as a team player
    - Self-motivated, enthusiastic, meticulous and result-oriented
    - Experienced in MS Office (Excel, Word, Outlook etc.)
    - Efficient communication skills, both written and verbal
    - Fluent spoken and written English (academic qualification preferred)
    - Works in a rigorous and transparent manner that ensures efficient task completion
    - Responsible for adequate stakeholder management
    - Willing to travel overseas for training and/or review meetings

    Responsabilitati

    - Entry creation in TMS in order to capture new shipment positions, based on permanent coordination with abroad CT
    - Shipment details completion (shipper/consignee references, correct partners IDs, transport rate related accruals, allocated carriers, commodity, shipping schedule)
    - Multiple TMS data maintenance (tracking of internal and external carriers web sites, follow-up with responsible parties, manual event/milestone entry if required)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (139)