Transport Management System Administrator
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile DB Schenker Logistics SA active.Vezi toate job-urile Transport Management System Administrator active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro |
Angajator: | DB Schenker Logistics SA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.09.2017 |
Remote work: | On-site |
La DB Schenker Logistics faci parte dintr-o rețea logistică globală prin care menținem conectate cele mai importante piețe comerciale din lume. O rețea care îți permite să îți conturezi cariera profesională într-un mediu intercultural, te încurajează să contribui la succesul echipei și să-ți lași amprenta.
Cu peste 74.500 de colegi în toată lumea, încurajăm diversitatea și succesul prin experiență, perspective și abilități individuale. Împreună suntem o echipă, pregățiți să mergem mai departe!
Ești un bun ascultător? Ești dornic/ă să livrezi mereu la capacitate maximă? Perfect! Alătură-te și vei face parte din rețeaua noastră globală. Pasiunea ta îi va ajuta pe clienții noștri să progreseze.
- Knowledge and understanding of international logistics operations across multiple modes with completed studies or apprenticeship within the industry
- Experience in administrative sector and freight invoice review would be an advantage
- Ability to manage high workloads by prioritizing. Time-management skills. High level of attention to details and accuracy
- Ability to work effectively in a customer driven environment, both individually and as a team player
- Self-motivated, enthusiastic, meticulous and result-oriented
- Experienced in MS Office (Excel, Word, Outlook etc.)
- Efficient communication skills, both written and verbal
- Fluent spoken and written English (academic qualification preferred)
- Works in a rigorous and transparent manner that ensures efficient task completion
- Responsible for adequate stakeholder management
- Willing to travel overseas for training and/or review meetings
- Entry creation in TMS in order to capture new shipment positions, based on permanent coordination with abroad CT
- Shipment details completion (shipper/consignee references, correct partners IDs, transport rate related accruals, allocated carriers, commodity, shipping schedule)
- Multiple TMS data maintenance (tracking of internal and external carriers web sites, follow-up with responsible parties, manual event/milestone entry if required)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant vanzari B2B servicii transport Aplica fara CV | |
Agent Transporturi Aplica fara CV | |
Date base & Application Administrator Hybrid | |
Vezi job-uri similare (139) |
Raporteaza eroarea la