Operator Call Center

Angajator: BLUE POINT CALL CENTER
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Buzau
  • Slobozia
  • Actualizat la: 25.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie care oferă servicii profesioniste de call center. Suntem o echipă pentru care pasiunea pentru ceea ce facem și orientarea spre rezultate sunt valorile pe care le punem în fiecare proiect.

    Te invităm în echipa noastră, unde activitatea de call center este întotdeauna o provocare.

    Cerinte

    Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;
    • Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare online;
    • Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;
    • Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;
    • Să ai spirit de echipă;
    • Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;
    • Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;
    • Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare;
    • Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem.

    Responsabilitati

    • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;
    • Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;
    • Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;
    • Să gestionezi și să rezolvi solicitările primite de la clienți;
    • Să te asiguri că ai clienți mulțumiți, să urmărești în tot ce faci atât calitatea, cât și realizarea target-ului stabilit.

    Alte informatii

    Ce îți oferim:
    • Training profesional specializat;
    • Atmosferă prietenoasă, echipă ambițioasă și pozitivă;
    • Program de lucru flexibil;
    • Salariu fix și bonus pentru performanță;
    • Clienți renumiți și proiecte frumoase;
    • Teambuilding-uri periodice, concursuri motivaționale și activități împreună cu echipa.