Administrative Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EUROBOX LOGISTICS SRL active.


Vezi toate job-urile Administrative Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: EUROBOX LOGISTICS SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă tânără și dinamică ce își împarte sarcinile cu sens, astfel încât să ne facem bine treaba dar și să creștem, să ne dezvoltăm. Business-ul nostru crește odată cu oamenii noștri.

    Principala noastră activitate este de a furniza soluții logistice pentru clienții noștrii, soluții care au rolul de a eficientiza procesele logistice și de a reduce costurile operaționale ale clienților.

    Cerinte

    Ești persoana potrivită dacă:
    - comunici bine în engleză, atât în scris cât și oral
    - știi să lucrezi în Excel, Power Point, Word și în general ești confortabil(ă) cu lucrul pe calculator
    - ideal: experiență anterioară în contabilitate, relații cu clienții, organizare transporturi, procesare comenzi
    - îți place să ții lucrurile bine organizate și ești atent(ă) la detalii
    - ai inițiativă și te simți bine când rezolvi lucruri
    Dacă vorbești și limba bulgară, o să fim cei mai bucuroși (nu este un must).

    Responsabilitati

    De la noul/noua coleg/colegă ne dorim să:
    - gestioneze comenzile primite de la clienți
    - planifice, negocieze și organizeze transportul produselor noastre
    - țină legătura cu clienții pe durata desfășurării comenzilor
    - aibă grijă de facturi, plăți și documentele noastre interne
    - mențină actualizat sistemul informatic intern
    - monitorizeze stocul de produse
    - să ne ajute cu rapoarte din care să înțelegem cât de bine lucrăm și cum să devenim mai buni pentru clienții noștri
    - ofere suport echipei de vânzări
    - să ne ajute cu „bucătăria” internă (consumabile, apeluri telefonice, curieri etc)

    Alte informatii

    Oferim un mediu de lucru plăcut într-un business care a crescut constant în ultimii ani. Lucrăm cu clienți mari care ne provoacă constant și ne inspiră să devenim din ce în ce mai buni.
    Îți mulțumim pentru interes și cine știe, poate o să avem ocazia să ne cunoaștem :)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (113)