Logistics Officer

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Dacă eşti o persoană dinamică şi motivată, cu abilităţi de negociere şi capacitatea de anticipare a situaţiilor neprevăzute, dacă oportunitatea de a te forma şi dezvolta într-un mediu internaţional reprezintă o provocare pentru tine, atunci alătură-te echipei Transport la sediul nostru din București.




    Pentru reuşita în această misiune este nevoie de:
    • Experiență profesională de cel puţin 2 ani într-unul dintre domeniile următoare: customer service, order management, achiziţii, vânzări, transport, logistică;
    • Cunoaşterea limbilor engleză şi franceză la nivel conversațional;
    • Disponibilitate pentru deplasări ocazionale în Franţa şi România;
    • Cunoştinţe de utilizare pachet Microsoft Office (îndeosebi Excel);
    • Cunoştinte SAP (reprezintă un avantaj);
    • Bună capacitate de organizare;
    • Gândire analitică;
    • Atenţie la detalii.

    Responsabilitati

    În calitate de Logistics Officer în Veo, principalele tale misiuni vor fi:



    • Contactarea furnizorilor de marfă din România și țările învecinate;
    • Organizarea transportului de marfă de la furnizorii din Europa către platformele logistice şi urmărirea comenzilor pâna la recepționarea mărfii;
    • Organizarea transportului de la platforma logistică din Timișoara către clienții companiei;
    • Utilizarea burselor de transport;
    • Negocierea tarifelor de transport pentru a identifica cea mai bună soluţie de livrare;
    • Prospectarea și îmbogățirea bazei de date de transportatori;
    • Stabilirea telefonică şi prin e-mail a datelor şi orelor de livrare la platformele de destinaţie;
    • Informarea serviciului Achiziţii şi Marketing despre comenzile blocate;
    • Comunicarea cotaţiilor de transport la cererea serviciului Marketing.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Formare la nivelul companiei și internaţional;
    • Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    • Pachet salarial și mediu de lucru atractive.