Asistent administrativ cabinet recrutare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ cabinet recrutare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 07.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană organizată, autonomă, cu spirit de inițiativă şi motivată de un mediu de lucru dinamic, pentru a se alătura departamentului nostru de recrutare din Iaşi.



    Pentru a reuși ai nevoie de:



    - Cunostințe de limba franceză la un nivel mediu - avansat (minim B2);
    - Abilități de comunicare, analiză și prelucrare a informațiilor;
    - Cunoștințe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office;
    - Cunoştinţe de utilizare a site-urilor specializate de recrutare și a rețelelor de socializare în scopuri profesionale, reprezintă un avantaj;
    - Spirit de echipă, seriozitate și receptivitate;
    - Disponibilitate de a pleca în perioada de formare în Franţa.

    Responsabilitati

    Principalele responsabilități vor fi:



    - Organizarea, verificarea şi înregistrarea din punct de vedere administrativ a activităţilor specifice cabinetului de recrutare;



    - Solicitarea şi centralizarea de informaţii în vederea elaborării de rapoarte săptămânale/lunare, referitoare la procesele de recrutare în curs;



    - Menţinerea unei bune comunicări prin email şi telefon cu colaboratorii din România şi Franţa.

    Alte informatii

    Beneficii oferite:


    - Training şi coaching pe toată perioada formării atât în ţară cât şi în Franţa;


    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere profesionale de lungă durată;


    - Mediu de lucru prietenos, dinamic şi profesionist;


    - Pachet salarial motivant.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,