SUPERVISOR CUSTOMER CARE (LIMBA ITALIANA)

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.12.2017
    Cerinte

    - Spirit de echipa, capacitatea de a mobiliza, motiva si dezvolta o echipa;
    - Capacitatea de a dezvolta relații de lucru eficiente cu angajați de la toate nivelurile ierarhice;
    - Capacitatea de a motiva și de a influența pozitiv comportamentele de lucru;
    - Capacitatea de a rezolva conflictele interne;
    - Capacitatea de organizare a prioritatilor si de luare a deciziilor in timp util;
    - Capacitatea de a gestiona problemele si de a raporta superiorului ierarhic;
    - Cunoașterea limbii italiene (avansat/nativ);
    - Experienta similara constituie avantaj.

    Responsabilitati

    - Coordoneaza echipa si toate activitatile acesteia pentru a obtine rezultatele dorite;
    - Monitorizează echipa și îmbunătățește performantele individuale si de grup;
    - Oferă suport si sustinere membrilor echipei, mai ales in situatiile dificile pentru a atinge obiectivele, ofera suport noilor angajati in procesul de invatare si adaptare
    - Raspunde de crearea, implementarea si actualizarea intr-un mod eficient a politicilor, procedurilor, proceselor si sistemelor specifice departmentului;
    - Mentine un control sistematic al practicilor din cadrul departamentului si il reflecta prin rapoarte si analize periodice;
    - Atentioneaza managementul referitor la orice disfunctionalitate si propune solutii de imbunatatire;



    Alte informatii

    Societateal este filiala romaneasca a unuia din cele mai importante grupuri internationale de BPO (Business Process outsourcing) si vine in completarea activităților de contact center tradiționale, dezvoltand o serie de soluții tehnologice inovatoare, cu scopul de a îmbunătăți experiența clienților și de a creste oportunitățile de vânzare si retention.