Specialist Documentare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Documentare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Cerinte job:
    - Superioare de lunga durata: filologice
    - Limba engleza nivel avansat
    - Certificat de traducător autorizat
    - Cunostinte IT ( Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
    - Cunoasterea reglementarilor legale specifice sferei proprii de activitate:
    - Abilitati de comunicare excelente
    - Cunosterea fluxurilor operationale specifice activitati
    - Respectarea confidentialitatii cu privire la informatiile gestionate

    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice:
    - Asigură traducerea şi redactarea în şi din limba română/engleză a materialelor în cadrul Group Secretariat şi a documentaţiilor solicitate de conducerea băncii.
    - Asigură translaţia simultană/ consecutivă în cadrul şedinţelor organelor de conducere ale bancii şi în cadrul întâlnirilor organizate la nivelul conducerii băncii, daca este cazul.
    - Gestioneaza relatia cu birourile de traducere externe (relatie de lucru, monitorizare, oferire feedback privind calitatea) si cu beneficiarii interni in ce priveste administrarea bugetului de cheltuieli si raportari specifice;
    - Asigură organizarea si/sau participa la şedinţele ale organelor de conducere ale bancii si/sau subsidiarelor sale.
    - Redactează procesele verbale şi hotărârile adoptate de organele de conducere pentru sedintele la care participa si/sau pentru sedintele derulate prin corespondenta şi asigură difuzarea acestora;
    - Elaboreaza raportari specifice cu privire la indeplinirea sarcinilor specifice trasate de membrii conducerii executive;
    - Participă la diverse proiecte în cadrul Direcţiei Juridice/ Departamentul Guvernanta Corporativa.
    - Colaborează cu entităţile funcţionale din Centrală pentru elaborarea/ adaptarea regulamentelor de organizare şi funcţionare ale organelor de conducere ale BCR cat şi a documentaţiilor solicitate de conducerea băncii