Responsabil Administrativ

Angajator: Holcim
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 20.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    Holcim Romania este membra a grupului LafargeHolcim, care s-a nascut in urma fuziunii intre egali dintre Lafarge si Holcim in 2015. Avand peste 180 de ani de experienta combinata, Grupul rezultat in urma fuziunii isi propune sa intre intr-o noua era de tehnologii si inovatii de varf in industria materialelor de constructii, pentru a face fata provocarilor secolului 21.
    Holcim (Romania) SA este o companie dinamica si moderna, care si-a dovedit spiritul de inovatie si profesionalism lansand pe piata romaneasca produse si servicii extrem de apreciate.
    Compania detine si opereaza doua fabrici de ciment la Campulung si Alesd, o statie de macinare la Turda, o retea de 13 statii ecologice de betoane, 3 statii de agregate, 2 statii de lianti speciali, un terminal de ciment la Bucuresti si unul la Turda.

    Cerinte

    Experienţă profesională de minim 1 an într-un post similar
    - Liceul economic sau cursuri postliceale de specialitate; studiile superioare economice reprezintă un avantaj
    - Cunoştinţe contabilitate primară
    - Cunoştinţe operare computer
    - Abilităţi de comunicare şi orientare către client
    - Spirit de echipă şi profesionalism
    - Abilităţi de organizare şi planificare.

    Responsabilitati

    - Gestionează activitatea financiar-contabilă a staţiei de betoane (facturare, încasări, întocmirea registrului de casă, relaţia cu banca)
    - Preia comenzile şi oferă informaţii la solicitarea clienţilor
    - Menţine evidenţa contractelor în derulare şi a încasărilor
    - Alte activităţi administrative specifice staţiei de betoane.