Responsabil Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Holcim active.


Vezi toate job-urile Responsabil Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Holcim
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 05.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Holcim Romania, membra a grupului LafargeHolcim din 2015, isi propune sa faca fata provocarilor secolului 21 lansand tehnologii si inovatii de varf in industria materialelor de constructii.
    Suntem o companie dinamica si moderna, care si-a dovedit spiritul de inovatie si profesionalism pe piata romaneasca prin produse si servicii extrem de apreciate. Din echipa noastra fac parte oameni pregatiti in domenii foarte variate. Cu totii avem in comun perseverenta, ambitia pentru performanta si pasiunea pentru lucrul bine facut.

    In plus, ne asiguram ca angajatii nostri sa beneficieze de cele mai bune conditii de munca, punand accent pe sanatatea si siguranta lor.

    Paseste cu increderea intr-o lume a oportunitatilor si alatura-te noua!

    Cerinte

    Experienţă profesională de minim 1 an într-un post similar
    - Liceul economic sau cursuri postliceale de specialitate; studiile superioare economice reprezintă un avantaj
    - Cunoştinţe contabilitate primară
    - Cunoştinţe operare computer
    - Abilităţi de comunicare şi orientare către client
    - Spirit de echipă şi profesionalism
    - Abilităţi de organizare şi planificare.

    Responsabilitati

    - Gestionează activitatea financiar-contabilă a staţiei de betoane (facturare, încasări, întocmirea registrului de casă, relaţia cu banca)
    - Preia comenzile şi oferă informaţii la solicitarea clienţilor
    - Menţine evidenţa contractelor în derulare şi a încasărilor
    - Alte activităţi administrative specifice staţiei de betoane.