Responsabil Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Grupul Holcim Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Grupul Holcim Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 05.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Despre Holcim România

    Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o fabrică de BCA la Adjud, o stație de măcinare, 28 stații de betoane, patru stații de agregate, două stații de lianți speciali, trei terminale de ciment, trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor - prin Geocycle) și Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate).

    Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca principal obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.

    Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.

    Cerinte

    Experienţă profesională de minim 1 an într-un post similar
    - Liceul economic sau cursuri postliceale de specialitate; studiile superioare economice reprezintă un avantaj
    - Cunoştinţe contabilitate primară
    - Cunoştinţe operare computer
    - Abilităţi de comunicare şi orientare către client
    - Spirit de echipă şi profesionalism
    - Abilităţi de organizare şi planificare.

    Responsabilitati

    - Gestionează activitatea financiar-contabilă a staţiei de betoane (facturare, încasări, întocmirea registrului de casă, relaţia cu banca)
    - Preia comenzile şi oferă informaţii la solicitarea clienţilor
    - Menţine evidenţa contractelor în derulare şi a încasărilor
    - Alte activităţi administrative specifice staţiei de betoane.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Targu Mures, Job national