Resourcing & Development Specialist

This job is no longer active!

View all jobs Grupul Holcim Romania active


View all jobs Resourcing & Development Specialist active on Hipo.ro

View all jobs Human Resources - Psychology active on Hipo.ro


Employer: Grupul Holcim Romania
Domain:
  • Human Resources - Psychology
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 05.08.2017
    Remote work: On-site
    Short company description

    Despre Holcim România

    Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o fabrică de BCA la Adjud, o stație de măcinare, 28 stații de betoane, patru stații de agregate, două stații de lianți speciali, trei terminale de ciment, trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor - prin Geocycle) și Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate).

    Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca principal obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.

    Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.

    Requirements

    - University degree, preferably in Human Resources Management or Organizational Psychology
    - Minimum 2 years of professional experience within an HR generalist role
    - Knowledge on human resources practices and tools
    - Strong communication and interpersonal skills
    - Initiative and drive for achievement
    - Eagerness to learn and to develop professionally
    - English knowledge: upper intermediate level
    - Computer skills.

    Responsibilities

    - Plans and executes the recruitment and selection projects, coordinates the onboarding process
    - Actively participates in organizational development projects within own area of responsibility
    - Analyses the learning and development needs, designs and implements efficient and effective development programs
    - Ensures a proper implementation of the performance management system within the area of responsibility
    - Prepares and maintains specific reports, draws appropriate conclusions and proposes improvement solutions.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (53)