Asistent Administrativ International

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 22.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Toate aceste lucruri le vei invata si mai usor (si te vor ajuta sa ai succes) daca esti :



    - vorbitor de limba franceza (conversational si scris – minim > nivel mediu)
    - cel mai bun in excel;
    - orientat catre rezultate;
    - organizat;
    - pozitiv;
    - comunicativ;
    - deschis la nou;
    - motivat;
    - teamplayer;
    - disponibil la deplasări in Franta;

    Responsabilitati

    Daca ti-am captat atentia, am vrea sa iti mai spunem ca in echipa noastra vei invata sa:





    prospectarea pieței și identificarea de noi furnizori care să satisfacă nevoile de mobilitate ale salariaților grupului de firme; 

    propunerea de noi modalități de organizare a deplasărilor interne și externe pentru a optimiza costurile;

    rezervarea și achiziționarea biletelor de avion, de tren, taxi, shutlle, etc;

    gestionarea fluxului de deplasări;

    informarea interlocutorilor privind condițiile de cazare și suportul de care beneficiază aceștia pe timpul deplasării;

    livrarea rapoartelor privind activitatea și stadiul deplasărilor interne și externe la cererea office manager-ului;

    respectarea normelor legale privind confidențialitatea datelor și informațiilor.

    organizarea deplasărilor  la  saloane  și  turnee  pentru  toți  angajații  departamentului  comercial în  funcție  de  planificarea lunară: validarea traseelor, rezervărea de mașini, camera de hotel, transmiterea sintezei (foaia de rută) către toate persoanele care merg la salon ;

    inregistrarea costurilor și facturilor;

    gestionarea și sa verificarea emailurilor primite cu scopul de a conține toate informațiile necesare;

    tratarea punctuala a tuturor apelurilor express recepționate pe Outlook Express și le redirecționarea către asistenții comerciali  și  achizitorii sedentari  responsabili  de  zona  din  care  s-a  primit  apelul;

    gestionarea diverselor task-uri de back-office (solicitarea de etichete UPS si carti de vizita pentru departamentul comercial etc.).

    Alte informatii

    Noi valorificăm dorința ta de a învăța si iti oferim următoarele beneficii:


    - training-uri pentru dezvoltarea competenţelor la sediul clientului;
    - posibilitatea de dezvoltare a carierei prin feedback și coaching din partea responsabililor direcți;
    - echipa unită, dinamică și de succes;
    - pachet salarial motivant.


     


    Te-am convins ?


    Hai sa facem cunostinţă !